دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۹۸۰ رای ماده صد دکل‌ها و آنتن‌ها اجرا نشده است/علت عدم اجرای آرا چیست؟

۹۸۰ رای ماده صد دکل‌ها و آنتن‌ها اجرا نشده است علت عدم اجرای آرا چیست؟
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اجرا نشدن ۹۸۰ آرای ماده صد مربوط به دکل‌ها و آنتن‌ها در شهر تهران تذکر داد.
کد خبر : 915945

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بابایی روز یکشنبه در جریان دویست و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به 2 تذکر پیشین خود درباره عدم اجرای آرای ماده صد مربوط به آنتن ها و دکل ها در شهر تهران، اظهار داشت: در تذکرات پیشین خواستار شدم که تعداد آرای ماده صد مربوط به دکل ها و آنتن ها ارسال شود که بنابر این اعلام؛ 980 رای ماده صد مربوط به آرای دکل ها و آنتن ها در شهر تهران وجود دارد که اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه در تذکرات خواستار چرایی عدم اجرای آرا شدیم؛ افزود: این آرا به دلیل مکاتبات فرمانداری و شورای تامین و بهانه های اپراتور ها از جمله شرایط کرونایی، اغتشاشات و انتخابات و ... به اجرا در نیامده و به تعویق افتاده است.

بابایی با بیان اینکه این شرایط همواره در کشور وجود دارد و دلیل عدم اجرای آرا نیست، تاکید کرد: فقط دیوان عدالت اداری اجازه قانونی توقف آرای ماده صد را دارد.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در این تذکر، گفت: از شهرداری تهران انتظار داریم که جدیت لازم را در اجرای آرا داشته باشند و یا نسبت به اخذ جریمه اقدام کرده و حقوق شهر و شهروندان را از اپراتورها مطالبه کنند.

به گفته بابایی؛ شاید کل جریمه دکل ها و آنتن ها، یک دهم درآمد یک روز اپراتورها هم نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته