دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1395 - 09:30

پیروزی آرژانتین در غیاب مسی/ بولیوی مقابل پاناما تسلیم شد + جدول گروه D

آرژانتین کوپا آمریکای ۲۰۱۶ را با پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی آغاز کرد.
کد خبر : 91584

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا و در نخستین دیدارهای گروه D دو بازی برگزار شد که در اولین بازی پاناما و بولیوی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این پاناما بود که موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود عبور کند.


هر دو گل پاناما را در این بازی پلاس پرز در دقایق 11 و 87 به ثمر رساند و تنها گل بولیوی را خوان کارلوس آرکه در دقیقه 54 به ثمر رساند.


در دیگر دیدار این گروه آرژانتین به مصاف شیلی رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک جدی‌ترین رقیب خود در این گروه را شکست دهد. آرژانتین که در این دیدار نتوانست از لیونل مسی به خاطر مصدومیت در ترکیب خود سود ببرد با گل‌های آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۵۱ و اور بانگا در دقیقه ۵۶ در مقابل تک گل فوئنزالیدا در دقایق تلف شده نیمه دوم شیلی را مغلوب کند.


با انجام دیدارهای بامداد امروز در گروه D آرژانتین و پاناما با 3 امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه قرار گرفتند و بولیوی و شیلی نیز بدون امتیاز رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.


جدول گروه D






























تیم بازی امتیاز
آرژانتین 1 3
پاناما 1 3
بولیوی 1 0
شیلی 1 0

در ادامه دیدارهای کوپا آمه‌ریکا بامداد فردا آمریکای میزبان که در نخستین دیدار مغلوب کلمبیا شد به مصاف کاستاریکای 1 امتیازی می‌رود و در دومین بازی کلمبیا صدرنشین با پاراگوئه دیگر تیم یک امتیازی گروه A مسابقه می‌دهد.


جدول گروه A






























تیم بازی امتیاز
کلمبیا 1 3
کاستاریکا 1 1
پاراگوئه 1 1
آمریکا 1 0


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته