دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

ارائه ۳ پیشنهاد به سازمان محیط زیست برای آزادراه شهید شوشتری

ارائه ۳ پیشنهاد به سازمان محیط زیست برای آزادراه شهید شوشتری
هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران سه پیشنهاد به سازمان محیط زیست برای آزادراه شهید شوشتری داد.
کد خبر : 915713

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت فاز نخست آزادراه شهید شوشتری اظهار کرد: حدود یک ماه گذشته در حوزه زیرساخت‌های پروژه اقدامات خوبی صورت گرفت و به همین جهت پیشرفت مطلوبی را در پروژه شاهد هستیم.

وی درباره رفع معارضان در مسیر احداث آزادراه شهید شوشتری گفت: هم‌اکنون بالغ بر ۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در پروژه در حوزه توزیع آسفالت مشغول به کار هستند. همچنین ۱۰ درصد از محیط کار به دلیل وجود برخی معارضین جزئی کماکان در دست اجرا نیست که امیدواریم ظرف ۲ الی ۳ ماه آینده نیز این موارد برطرف شود و عملیات اجرایی در این مسیر هم ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول درباره زمان اجرای فاز دوم آزادراه شهید شوشتری اعلام کرد: فاز دوم این پروژه ۶.۷ کیلومتر است که با توجه به عبور این فاز از جنگل سرخه‌حصار می‌گذرد که با توجه به موقعیت محل رایزنی‌های با سازمان محیط شده است و إن‌شاءالله پس از طی مراحل اداری فاز دوم اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن بیان اینکه برای اجرای فاز دو پروژه کماکان منتظر پاسخ سازمان محیط  زیست هستیم و ۳  پیشنهاد ارائه شده تصریح کرد: در صورت موافقت یکی از پیشنهادها در فاز دوم اجرا می‌شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به دعوت از رییس سازمان محیط زیست در صحن شورای شهر گفت: به آقای چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز پیشنهاد شده است که از رئیس سازمان محیط زیست در صحن شورا دعوتی به عمل آورد تا موضوع فاز دوم پروژه پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب