دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 09:30
ورزش در آینه انتخابات ریاست جمهوری؛

عضو هیئت علمی دانشگاه: راه موفقیت ورزش برنامه کاربردی است نه توهمی/ بخش خصوصی باید وارد کار شود

عضو هیئت علمی دانشگاه: راه موفقیت ورزش برنامه کاربردی است نه توهمی  بخش خصوصی باید وارد کار شود
عضو هیئت علمی مدیریت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دولت آینده باید چابک‌سازی صورت بگیرد و بخش خصوصی در ورزش حضور ویژه‌ای داشته باشد.
کد خبر : 915706

یونس قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و انتظارات جامعه ورزشی از رئیس جمهور آینده در مورد رشد و پیشرفت ورزش قهرمانی گفت: به صورت کلی بهترین کار تلفیق شدن نیروهای تحصیل کرده و با تجربه ورزشی و با یک برنامه علمی مشخص است که در کنار یکدیگر در مسیر توسعه باشند. عدم اتخاذ تدبیر تلفیق نیروی کار جدید و قدیم می تواند باعث نا کارآمدی شود. در صورت ایجاد وحدت میان نیروهای ورزشی و داشتن یک برنامه کاربردی و عملی نه صرفا توهماتی،می توان به موفقیت رسید.

وی تأکید کرد: در دولت آینده باید چابک سازی صورت بگیرد و بخش خصوصی حضور ویژه ای داشته باشد.برای بخش ورزش همگانی باید برنامه ای توسط وزارت ورزش پی گیری شود. بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای را باید به بخش خصوصی بسپاریم.با وجود تقریبا 33 هزار باشگاه در نهایت 5 باشگاه ورزشی حرفه ای مانند باشگاه سپاهان داریم که زیرساخت صحیح و رشته های مختلف دارد. باقی باشگاه ها محلی برای ورزش همگانی و سلامتی است. اگر باشگاه حرفه ای نداشته باشیم، در قهرمانی نیز راهی نداریم. باید ورود بخش خصوصی به ورزش حرفه ای و باشگاه داری حرفه ای را تسهیل و از آن حمایت مادی و معنوی کنیم.

این استاد دانشگاه درباره حضور حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: حقیقت این است که مردم و جامعه ورزشی را باید از دلسردی در بیاوریم. مسئولان و حاکمان باید بستری فراهم کنند تا در این انتخابات شاهد همه دیدگاه ها و جناح های سیاسی باشیم. قطعا با حضور نامزدهای سالم و دارای برنامه صحیح و نداشتن پرونده، جامعه ورزشی از انتخابات استقبال می کند.

  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته