دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1403 - 23:27

نکونام: دوست داشتیم قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم/ اگر رفتارم باعث دلخوری شد عذرخواهی می‌کنم

نکونام: دوست داشتیم قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم  اگر رفتارم باعث دلخوری شد عذرخواهی می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار یک پست درباره فصل گذشته توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر : 915670

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام با انتشار یک پست در اینستاگرام نوشت: تصمیم گرفتم چند روز بعد از تمام لیگ و در حالی که همه آرامتر هستیم با شما استقلالی های عزیز صحبت کنم. بدون شک از دست دادن قهرمانی در روز آخر برای ما و هواداران سخت بود اما در مقابل خوشحال هستم تا لحظه آخر تلاش خود را انجام دادیم و به همه نشان دادیم برای پیراهن استقلال فراتر از توانمان می جنگیم.

همان شب به این نتیجه رسیدیم باید بدون وقفه و خیلی زود کارمان را برای فصل جدید آغاز کنیم، هر چند خیلی از هواداران فهیم و پیشکسوتان بعد از اتفاق هفته آخر به تمجید از تلاش و کوشش تیم پرداختند و ما را قهرمان واقعی لیگ دانستند اما شرمنده تک تک آنها شدیم چون دوست داشتیم قهرمانی در این فصل سخت را به آنها تقدیم کنیم.

امروز هم با تمام قدرت یک هدف مشترک در استقلال داریم و بی صبرانه منتظر بازگشت و جنگیدن برای شما و باشگاه پرافتخار استقلال هستیم. می خواهم از تک تک بازیکنانمک تقدیر کنم که خستگی ناپذیر بودند و دیوانه وار جنگیدند. آنها شایسته احترام و تعریف هستند. همچنین از مالکان جدید باشگاه و تمام ارکان ان اعضای کادر فنی، بازیکنان، رسانه، پزشکان، ماساژور، عوامل تدارکات و پیتیبانی و هر کسی که در این فصل سخت کنار ما بود تشکر کنم.

در این فصل هواداران و پیشکسوتان استقلال به من درس عشق و محبت دادند.در سخت ترین روزها که نا امید بودیم و تصور می کردیم در گرداب مشکلات غرق شویم بدون هیچ چشمداتی مثل کوه پشت ما بودند و تیم محبوب خود را تنها نگذاشتند.

بدون شک هر لحظه سختی که در این فصل کنار هم داشتیم از ما آدمهای قوی تری و حرفه ای تر ساخت تا برای آینده متحدتر و بکدل تر و آماده رقابتی جدید شویم. در پایان دوست دارم از بازیکنانم دلجویی کنم که اگر سخت گرفتم و شاید تندی کردم فقط از سر دلسوزی برای کمک به تیم بود. همچنین اگر رفتاری کردم که باعث دلوری حریفان شد عذر می خواهم و امیدوارم درک کنند که ضمن رفاقت در زمین رقیب هستیم و بر حسب وظیفه برای تیم و باشگاهمان می جنگیم. به امید روزهایی بهتر برای استقلال و شما هواداران بی نظیر. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته