دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک مستند جنجالی درباره بیماری نتانیاهو/ «تهران تایمز بیشتر می‌داند» به آنتن رسید +فیلم

یک مستند جنجالی درباره بیماری نتانیاهو  «تهران تایمز بیشتر می‌داند» به آنتن رسید +فیلم
مستند «تهران تایمز بیشتر می‌داند» با موضوع افشاگری روزنامه «تهران تایمز» درباره فساد قضائی و بیماری «بنیامین نتانیاهو» روی آنتن می‌رود.
کد خبر : 915624

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فناوری  آنا، پخش مجموعه مستند «تهران تایمز بیشتر می‌داند» به کارگردانی مجتبی میناوند و تهیه کنندگی محسن کریمیان از امروز (جمعه هجدهم خرداد ماه) از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

در اوایل مهر ۱۴۰۲ (سپتامبر ۲۰۲۳) انتشار یک گزارش در این روزنامه فضای رسانه‌ای منطقه و جهان را تکان داد. «تهران تایمز» با عکس روی جلدی از «بنیامین نتانیاهو» و این تیتر منتشر شد: «جنون هسته‌ای».

گزارش «تهران تایمز» مستند به پرونده پزشکی نتانیاهو بود و بر اساس آن، او همسرش «سارا» دچار یک بیماری عودکننده روانپزشکی بوده‌اند. یکی از اعضای حزب «لاپید»، با ارائه پرونده‌های پزشکی آنها به دادگاه، نتانیاهو را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی می‌کند. دادگاه رژیم صهیونیستی پس از چند ماه بررسی و تایید اسناد پزشکی، قصد ورود جدی به پرونده را داشته، اما مقام بالاتر قضایی، دشتیو مختومه شدن این پرونده را صادر کرده است.

علاوه بر این پرونده، پرونده‌های متعدد دیگری از بنیامین نتانیاهو بدست آمده که  همگی با نفوذ و رشوه یا اعمال تهدید، از دستور کار رسیدگی خارج شده است.

یک مستند جنجالی درباره بیماری نتانیاهو/ «تهران تایمز بیشتر می داند» به آنتن رسید +فیلم

«جنون هسته‌ای» عنوان اولین قسمت از این مجموعه مستند است که به بررسی این افشاگری مهم روزنامه «تهران تایمز» می پردازد.

مستند «تهران تایمز بیشتر می‌داند» به نویسندگی سید مرتضی حسینی برای پخش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از شبکه‌های مختلف سیما آماده شده؛ مهدی مقیمی  پژوهشگر این مجموعه است و آرشیویابی و تدوین آن نیز به عهده حسین خورشیدی است. سایر عوامل این مستند افشاگرانه که در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تهیه شده نیز عبارت‌اند از: 

مجری طرح: مرکز هنری رسانه‌ای محرم، تصویربردار: محمد حسین صفایی، گوینده متن فارسی: بهرام نوری، مدیر تولید: رضا ناجی، گرافیک: صابر شب‌زنده‌دار و با سپاس از دکتر محمد مهدی رحمتی، محمد صرفی، سید محمدرضا خندقی میبدی، عشرت مردی، سید مصطفی موسوی‌تبار، محمد شاهی، سجاد بنکدار، روح‌الله رحیمی، محمد جعفری‌نژاد میبدی و اعضای تحریریه روزنامه تهران تایمز.

لازم به یادآوری است، مستند «تهران تایمز بیشتر می‌داند» به کارگردانی مجتبی میناوند، ساعت ۱۷ جمعه هجدهم خرداد ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته