دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1403 - 11:55

باقری: به فعالیت‌های علمی و فرهنگی درراستای سند تحول دانشگاه ادامه می‌دهیم

باقری: به فعالیت‌های علمی و فرهنگی درراستای سند تحول دانشگاه ادامه می‌دهیم
دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد که به فعالیت‌های علمی و فرهنگی درراستای سند تحول دانشگاه ادامه می‌دهیم.
کد خبر : 915622

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد باقری دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست تخصصی مدیران و کارشناسان کارگزینی اداری واحد‌ها و مراکز استان اصفهان در دانشگاه آزاد واحد دهاقان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: اتفاقات خوب و خوشایندی که در حوزه اقتصادی و پیشرفت کشور درحال رخ دادن بود با بروز حادثه‌ای به شکل موقتی از حرکت ایستاد، حادثه‌ای تلخ رقم خورد که طی آن بزرگ‌مردانی را از دست دادیم که جایگزینی آنان برای کشور بسیار سخت و دشوار است، امیدواریم با رهبری مقام عظمای ولایت، مشکلات رفع و ختم به خیر شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، شرایط کشور شرایط خاص و ویژه‌ای است، هشتم تیرماه شاهد انتخابات ریاست جمهوری هستیم. در مدت زمانی محدود که باید همه ما دست در دست هم دهیم و انتخاباتی پرشور و ماندگار را به وجود بیاوریم و رئیس جمهوری خوب و مردمی مانند آیت‌الله رئیسی را انتخاب کنیم تا شرایط پیشرفت همه‌جانبه کشور را در راستای این انتخابات هوشمندانه رقم بزنیم.

باقری: به فعالیت‌های علمی و فرهنگی درراستای سند تحول دانشگاه ادامه می‌دهیم

دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید بیان کرد: همه ما در فصل جدیدی از دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و دانشگاه، شرایط پرفراز و نشیب و سختی را طی کرده و اکنون دارای شرایط ویژه‌ای است؛ با این تفاوت که نگاه جدید و نگاه حل مسئله در دانشگاه آزاد اسلامی، نگاهی برای رفع مشکلات کشور است.

باقری با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه به نیروی انسانی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، مهم‌ترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی در سالیان گذشته است، نیرویی که در طول سال‌ها در دانشگاه تجربه کسب و دانشگاه به این نیرو‌ها اعتماد کرده و با استفاده از این سرمایه‌ها بود که دانشگاه در راه اعتلای خود و سرزمین ایران اسلامی گام برداشته است، کارگزینی دانشگاه اعم از کارگزینی کارکنان و کارگزینی اعضای هیئت علمی نیز در برداشتن این گام‌ها نقش بسیار مهم و کلیدی داشته و دارد.

وی متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی احترام به همکاران در سرلوحه کار بوده و از این پس باید در سرلوحه کار باقی بماند، دیدگاه ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که واحد‌های دانشگاهی با قدرت هرچه بیشتر به فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود در راستای سند تحول دانشگاه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته