دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 14:50

تجلیل از ورزشکاران مقام‌آور منطقه ۸ در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد

تجلیل از ورزشکاران مقام‌آور منطقه ۸ در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد
مقام‌آوران مسابقات کشوری در رشته بدمینتون با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی تجلیل شدند.
کد خبر : 915427

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تجلیل و قدردانی از کارکنان و استادان هیئت علمی مقام‌آور مسابقات کشوری رشته بدمینتون با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی و معاون فرهنگی دانشجویی واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در این نشست اظهار کرد: کسب مقام قهرمانی در سه سال پیاپی و کسب نایب قهرمانی در سال نخست حضور بانوان ورزشکار در مسابقات کشوری در رشته بدمینتون نشان از تلاش، ممارست و پیگیری مستمر ورزشکاران دارد.

علیرضا کاظمی ضمن قدردانی از مریم جوانمرد مربی تیم یانوان در رشته بدمینتون، خطاب به ورزشکاران افزود: امید است با پیگیری‌ها و تمرینات جدی و ممتد بتوانید در سال‌های آینده نیز سکوی قهرمانی را از آن خود کنید که این افتخارات ورزشی برگ زرینی در حوزه ورزش استان خراسان‌شمالی خواهد بود.

به گزارش آنا، در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بدمینتون، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به نمایندگی از منطقه ۸ (استان‌های خراسان‌شمالی، رضوی، جنوبی برای سومین سال پیاپی به مقام قهرمانی رسید، تیم تهران (منطقه ۷) نایب‌قهرمان و تیم‌های یزد (منطقه ۴) و مازندران (منطقه ۳) مقام سوم مشترکی را از آن خود کردند.

در بخش مسابقات انفرادی طیبه سلیمانی، رؤیا افراسیابی از تیم خراسان‌شمالی (منطقه ۸) مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از آن خود کردند و فاطمه فرخی از خراسان‌شمالی (منطقه ۸) و فاطمه علی‌آبادی از تیم مازندران (منطقه ۳) نیز به‌صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته