دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 11:21
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

دهقان: دولت در انتخابات کاملاً بی‌طرف است/ جهش اقتصادی نیاز به یک رئیس جمهور آگاه و توانمند دارد

دهقان: دولت در انتخابات کاملاً بی‌طرف است  جهش اقتصادی نیاز به یک رئیس جمهور آگاه و توانمند دارد
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما رسماً هم اعلام کردیم که کارکنان و اجزای دولت طبیعتاً مطابق قانون انتخابات ریاست جمهوری نباید علیه یا له یک کاندیدایی استفاده کنند و این موضوع را کتباً اعلام کردیم و بخشنامه هم خواهیم کرد و این موضوع را مراقبت می‌کنیم و دولت باید طبق قانون و اخلاق کاملاً بی‌طرف است.
کد خبر : 915362

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اظهار کرد: ما رسماً هم اعلام کردیم که کارکنان و اجزای دولت طبیعتاً مطابق قانون انتخابات ریاست جمهوری نباید علیه یا له یک کاندیدایی استفاده کنند و این موضوع را کتباً اعلام کردیم و بخشنامه هم خواهیم کرد و این موضوع را مراقبت می‌کنیم و دولت باید طبق قانون و اخلاق کاملاً بی‌طرف است.

وی افزود: در رقابت‌های انتخاباتی هم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و امیدواریم مناظرات انتخابات برنامه‌محور باشد.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: مهمترین نیاز کشور این است که کسانی که می‌خواهند رئیس جمهور شوند علاوه بر اینکه پایبندی به انقلاب محرز شود، برنامه‌های خود را برای شرایط الان کشور ارائه کرده، اشراف داشته و مسلط باشند.

دهقان گفت: کشور بنا به زحماتی که در این ۳۴ ماه توسط رئیس جمهور شهید داشته، بستر‌های خوبی فراهم شده است و ارتباطات خوبی با دنیا داریم و از آن انزوایی که قبل از دولت سیزدهم داشتیم و امکان مراودات اقتصادی با دنیا نداشتیم از آن وضعیت بیرون آمدیم و دشمنان ما هم به این موضوع اعتراف دارند که وضعیت ما دگرگون شده است.

وی افزود: بسیاری از کشور‌ها به برکت خون شهید احترام گذاشتند و برخی از ملت‌ها عزای عمومی اعلام کردند. این فضایی که به برکت شهادت رئیس جمهور اتفاق افتاده یک رئیس جمهور آگاه و توانمند به شرایط کشور لازم دارد تا کشور یک جهش اقتصادی هم پیدا کند.

معاون حقوقی رئیس جمهور همچنین درباره بازگشت گزینه عجله دارم در تاکسی های اینترنتی، اظهار کرد: ما هنوز تصمیمی اعلام نکرده ایم و قرار است کتبا اعلام کنیم. بزودی اعلام می کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته