دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 10:54
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

جبلی: مجری مناظره‌ها احتمالاً اوایل هفته بعد تعیین می‌شود

جبلی: مجری مناظره‌ها احتمالاً اوایل هفته بعد تعیین می‌شود
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: مجری مناظره‌ها احتمالاً اوایل هفته بعد تعیین می‌شود و منتظر اعلام نظر شورای نگهبان برای تعداد افراد تاییدصلاحیت‌شده هستیم.
کد خبر : 915347

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که مجری مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری مشخص شده است یا خیر؟ اظهار کرد: مجری هنوز قطعی نیست. اسامی چند نفر از همکاران در دست بررسی است که امیدوارم تا اوایل هفته آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

رسانه ملی هم مثل بقیه دستگاه‌های درگیر در حوزه انتخابات با یک شرایط پیش‌بینی نشده مواجه شد و اقداماتی که در دوره‌های پیش ظرف یک سال برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و طراحی برنامه‌ها اتفاق می‌افتاد، در زمانی بسیار کوتاه ناگزیر به انجام آن شدیم.

وی افزود: با همت و جدیت همکاران ما در صداوسیما، تقریباً تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری مناظره‌ها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی آماده شده اما طبیعتاً تا قبل از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان هیچکدام از این پیش‌بینی‌ها قطعی نیست.

جبلی ادامه داد: ما منتظر اعلام نظر نهایی شورای نگهبان هستیم، اما از جهت آماده‌شدن زیرساخت‌های لازم در تولید فنی، طراحی برنامه‌ها، محورها و پرسش‌ها آمادگی لازم تقریباً وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته