دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جبلی در پاسخ به آنا:

نامزدها در رسانه ملی رانتی نخواهند داشت/ حب و بغض‌ها در فعالیت‌ها نقشی ندارند

نامزدها در رسانه ملی رانتی نخواهند داشت  حب و بغض‌ها در فعالیت‌ها نقشی ندارند
رئیس رسانه ملی در خصوص شائبه جانبداری رسانه ملی از یکی از نامزدهای انتخابات که نسبت فامیلی با قائم مقام سازمان صداوسیما دارد، گفت: هیچ گونه رانتی که ممکن است در اختیار برخی‌ افراد قرار بگیرد را پیش خودمان نگه نخواهیم داشت، بنابراین همه چیز در اختیار همه ستادها قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 915976

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در نشست خبری روز یکشنبه خود در جام جم، در پاسخ به این پرسش آنا که به فرض تایید یکی از داوطلبان شاخص انتخابات که با قائم مقام سازمان صداوسیما رابطه درجه یک نسبی دارد، برای پیشگیری از شائبه جانبداری در برنامه‌ها چه تمهیداتی اندیشیده‌اید؟ گفت: برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی با نظارت دقیق کمیسیون بررسی تبلیغات در حال انجام است. رسانه ملی مثل یک ساختمان و اتاق شیشه‌ایست و هرآنچه که انجام دهد در معرض دید بیش از 80 میلیون نفر مردم عزیزمان قرار دارد.

وی افزود: ضمن اینکه ما هیچ‌گونه رانتی در اختیار برخی نامزدها قرار نمی دهیم بنابراین همه چیز در اختیار همه ستادها قرار خواهد گرفت. نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی و همینطور سوالات و محورهای مناظرات تلویزیونی در اختیار همه ستادها قرار خواهد گرفت.

جبلی اضافه کرد: همانطور که در بسته‌های تبلیغاتی و در پوشش حواشی تبلیغات انتخابات تمام تلاش ما این است که حب و بغض‌ها در فعالیت‌های رسانه ملی نقش نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته