دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بانوی کارآفرین کاشمری در شبکه دو از «کار خونه» می‌گوید

بانوی کارآفرین کاشمری در شبکه دو از «کار خونه» می‌گوید
فعالیت‌های بانوی کارآفرین اهل شهرستان کاشمر سوژه پانزدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» است.
کد خبر : 915345

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی از استان خراسان رضوی، پنجشنبه ۱۷ خرداد حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «سمانه بادوغی»، ساکن شهر «کاشمر» استان خراسان رضوی است که در حیطه پرورش گل و گیاه فعالیت دارد. این بانو توانسته به عنوان راهبر شغلی با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در شهر کاشمر و روستا‌های اطراف محل زندگیش و علی رغم شکست‌های متعدد باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود، خانواده اش و سی و هفت نفر از مردم منطقه شود.

در این قسمت از مستند، «رضا سلم آبادی» مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم بادوغی، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد، صحبت خواهند کرد. هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که پانزدهمین قسمت آن پنجشنبه ۱۷ خرداد حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته