دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پویش «هیس، هیچی نیس!» راه‌اندازی شد

پویش «هیس، هیچی نیس!» راه‌اندازی شد
سریال «هیس، هیچی نیس!» همزمان با تعطیلات تابستانه پویش نوجوانانه خود را آغاز کرد. این پویش با شعار «چیزایی هست که خیلیا نمیخوان تو بدونی» آغاز شده است.
کد خبر : 916488

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سریال «هیس، هیچی نیس!» که مدتی است پخش آن از شبکه‌های دو و امید آغاز شده است، همزمان با تعطیلات تابستانه پویش نوجوانانه خود را آغاز کرد. این پویش در حال حاضر با همراهی اپلیکیشن شاد در بخش رویداد‌های ویژه در دسترس قرار گرفته است.

بدین منظور علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شاد» و بخش رویدادها، وارد پویش و کانال مسابقه به آدرس hiss@ شده و با تماشای سریال «هیس، هیچی نیس!» به سوالات هر قسمت پاسخ دهند.

همچنین علاقمندان در بخش‌های دیگری از این پویش می‌توانند خودشان سوال طراحی کرده و در مسابقه لب‌آهنگ تیتراژ شرکت کنند تا با دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی جزو برندگان مسابقه باشند.

این پویش با شعار «چیزایی هست که خیلیا نمیخوان تو بدونی» آغاز به کار کرده است و در ابتدای شروع بیش از 20 هزار نفر از نوجوانان و دانش آموزان در آن ثبت نام کرده اند.

«هیس، هیچی نیس!» که با اقتباسی از مجموعه کتاب «سرگذشت استعمار» ساخته شده است شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و بازیگران آن استعدا‌ها و حرفه ای‌های تئاتر شهر‌های مختلف کشور هستند.

سریال فانتزی تاریخی «هیس، هیچی نیس!» به کارگردانی حسین حقانی و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته