دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا:

حضور پرشور دانشجویان حامی فلسطین معادلات دنیا را تغییر می‌دهد/ حمایت رهبر انقلاب از نسل دانشگاهی جهان

حضور پرشور دانشجویان حامی فلسطین معادلات دنیا را تغییر می‌دهد  حمایت رهبر انقلاب از نسل دانشگاهی جهان
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حضور دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منجر به ایجاد فضای مقاومتی در دنیا شده است که شور و جدیت بسیار فراوانی دارد و می‌تواند معادلات دنیا را تغییر دهد.
کد خبر : 915317

حجت‌الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم در دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین اظهار کرد: نامه رهبر عزیز انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا به تعبیری حاوی بیان دلبستگی رهبر عزیز انقلاب به مردم فلسطین بوده و به بیانی اعلام همبستگی با دانشجویان و اعلام انزجار از رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: فضای علم و دانشگاه مرکز گفت‌وگوی علمی معرفتی است و دانشجویان در دنیا آشناترین، مطلع‌ترین بوده و در صحنه اجتماعی و سیاسی جامعه حضور فعال تری دارند، ضمیر روشن دانشجویان پذیرای مطالبی است که از حقانیت بوده و روشنگر باشد.

اکبری اقدم افزود: نامه رهبر انقلاب به این حضور میدانی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف جهان که همراه با سرکوب پلیس و مجموعه‌های امنیتی آن کشور‌ها بوده، یک اعلام حمایت است که سیاست منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از قرآن در ایستادگی پای حق و حقانیت و حمایت از جبهه مقاومت قرار دارد.

این مسئول دانشگاهی عنوان کرد: فضای مقاومتی که در دنیا شکل گرفته و حضور دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا که شور و جدیت بسیار فراوانی دارد می‌تواند معادلات دنیا را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب حدود ۱۰ سال پیش فرمایشی داشتند که نظم جهانی در حال تغییر است و اندیشمندان در این حوزه کار بکنند، بسیاری از اندیشمندان عقیده دارند که نظم جهانی در حال تغییر بوده و یک افول و یک فروپاشی نظم طراحی شده غربی آمریکایی روبرو هستیم و این نامه می‌تواند اثرگذار باشد تا جامعه علمی را پای صحنه آورده و معادلات دنیا را با این آزادی خواهی و استقامت بهم بزند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رسانه و اطلاع‌رسانی که بر دانشجویان معترض صورت گرفته، بی‌تاثیر نبوده و طبیعتا نامه رهبر انقلاب می‌تواند یک دلگرمی باشد و امیدی به نسل دانشگاهی بدهد، فضایی را رقم بزند که اساتید و نخبگان را پای کار آورده تا در مجامع عمومی حرف بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته