دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1403 - 14:15

اسلامی: ایران در فاز کاهش تعهدات برجامی است

اسلامی: ایران در فاز کاهش تعهدات برجامی است
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان ملاک برای ما در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای و برجام، قانون اقدام راهبردی مجلس است، گفت: اکنون در فاز کاهش تعهدات برجامی هستیم.
کد خبر : 915252

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ابتدای ورود به استان چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران استان با بیان ملاک برای ما در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای و برجام، قانون اقدام راهبردی مجلس است، گفت: اکنون در فاز کاهش تعهدات برجامی هستیم.

وی با اشاره به جلسه شورای حکام که از روز گذشته شروع شده است، بیان کرد: آژانس بین‌المللی در شورای حکام هر ۳ ماه یک بار و در شورای امنیت سازمان ملل هر ۶ ماه یک بار گزارشی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران ارائه می‌کند و انطباق یا عدم‌انطباق فعالیت‌های هسته‌ای ایران با برجام، محور اصلی گزارش است، این گزارش دارای دو بخش درباره برجام و بخش دیگر در خصوص پادمان و NPT است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به برجام اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص برجام تابع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هستیم و فعالیت هسته‌ای ایران در قانون اقدام راهبردی در چارچوب پادمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته