دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 08:30
در گفت‌وگو با آنا؛

فریبا: جامعه فوتبال از صحبت‌های مدیران استقلال و پرسپولیس رنجیده شدند/هزار بار هم عذرخواهی کنند فایده ندارد

فریبا: جامعه فوتبال از صحبت‌های مدیران استقلال و پرسپولیس رنجیده شدند هزار بار هم عذرخواهی کنند فایده ندارد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: روبه‌رو کردن مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کار درستی نبود.
کد خبر : 915248

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد صحبت‌هایی که میان فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رد و بدل شد، اظهار کرد: متأسفانه با چنین برنامه‌هایی هواداران دو تیم بیشتر علیه همدیگر موضع می‌گیرند. متأسفم که مدیران دو باشگاه ما مسئله فرهنگی ورزشی را که در ابتدای نام هر باشگاه قرار می‌گیرد، رعایت نکردند. اول فرهنگی و بعد ورزشی پیش از نام هر دو باشگاه نوشته می‌شود و این مسئله رعایت نشد. نمی‌دانم این زور از کجا می‌آید که همه پذیرفتید با گل آفساید قهرمان شدید، اما می‌آیید و لهجه یک قوم اصیل را که یکی از استان‌های ایران است به سخره می‌گیرید.

مورد وثوق پرسپولیسی‌ها هم هستم

وی ادامه داد: حالا که همه شما قبول دارید گل آفساید زده‌اید برای چه با ادبیات تند و زننده صحبت می‌کنید؟ به عنوان یک بازیکن قدیمی و اگر بخواهیم اسمش را پیشکسوت می‌گذاریم که همیشه در طول دوران ورزشی سعی کردم اخلاق مدار باشم و در طول ۲۰ سالی که بازی کردم کلاً دو تا اخطار گرفتم همیشه سعی کردم به تیم رقیبم احترام بگذارم و از این به بعد هم احترام می‌گذارم. مورد وثوق پرسپولیسی‌ها هم هستم، چون همیشه حفظ حرمت کردم. بار دیگر از اینکه شاهد صحبت‌های مدیران دو باشگاه بودم متأسف هستم ولی تأکید می‌کنم که این زور از کجا می‌آید که هر کاری می‌خواهند در داوری می‌کنند بعد هم با توهین به لهجه یک استان در مقام جوابگویی برمی‌خیزند؟

هزار بار عذرخواهی چه فایده‌ای دارد

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: طبیعی بود که فرشید سمیعی از تیمش دفاع کند و همه دیدند ادبیات سرپرست باشگاه استقلال بد نبود. اعتراض خود را در کمال آرامش و احترام عنوان کرد. بعد که ادبیات مدیرعامل پرسپولیس را دید، مانند خودش پاسخ داد. بالاخره ما «کنش و واکنش» داریم. فکر می‌کنم یکی از بدترین شب‌های برنامه‌های ورزشی تلویزیون بود. به نوعی می‌توانیم بگوییم که روبه‌رو کردن مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کار درستی نبود. همه جامعه فوتبال و همه کسانی که اخلاق مدار هستند رنجیده شدند. هزار بار هم عذرخواهی کنند چه فایده‌ای دارد. شیشه و چینی که شکسته شود دیگر نمی‌توان تکه‌هایش را چسباند. می‌توانستند با ادبیات بهتر حرف بزنند. تیم‌تان قهرمان شده و کاری نداریم چگونه قهرمان شدید ولی به‌عنوان یک قهرمان حرمت رقیب خود را نگه دارید، هزار قهرمانی ارزش ندارد به همدیگر احترام نگذاریم.

 مورایس قهرمانی را حق استقلال دانست

وی در واکنش به اینکه فرشید سمیعی گفته باشگاه‌های سپاهان، تراکتور و مس به استقلال تبریک قهرمانی گفتند، اما مدیران عامل آن باشگاه‌ها این موضوع را تکذیب کرده‌اند، عنوان کرد: من صفحه‌ای در اینستاگرام و فضای مجازی ندارم، دلیلم هم مسائلی از این قبیل است. من در صحبت‌های ژوزه مورایس بعد از آخرین بازی سپاهان، به این نتیجه رسیدم که او هم قهرمانی را حق استقلال دانست. با توجه به اینکه همه اعضای باشگاه رقیب اعلام کردند که گل‌شان در بازی آخر آفساید بوده است. از طرفی اگر پیجی دارند و آن پیج هک شده، یا به اسم‌تان پیجی ساخته‌اند، خیلی راحت بگویید. امیر حاج رضایی از پیشکسوتان خوش صحبت فوتبال ایران است بعد از آنکه مطلبی منتسب به او منتشر شد بلافاصله آمد و داشتن چنین پیجی را تکذیب کرد. سمیعی اگر حرفی زده روی پیج‌ها و صفحاتی زده که در اختیار داشته و باشگاه‌هایی که می‌گویند تبریک قهرمانی نگفته‌اند، اگر زودتر موضوع ر اطلاع می‌دادند موضوع حل می‌شد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته