دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 16:48
با حضور در وزارت کشور؛

داوود منظور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ دولت من «دولت تداوم خدمت» است

داوود منظور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  دولت من «دولت تداوم خدمت» است
رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.
کد خبر : 915184

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم (شهید رئیسی) دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

داود منظور پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: با قلبی اندوهگین از فقدان یکی از بهترینهای زیر این آسمان و یا گامی استوار و مستحکم برای ادامه مسیر روش و امیدبخش رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات می‌گذارم تا حافظ میراث و سنت ارزشمند به یادگار مانده از ایشان که همانا دولت تراز انقلاب اسلامی است. باشم.

وی افزود: در سنت شهید رئیسی دیوارهای تحریم فرو می‌برد و دیپلماسی عزت از آسیای مرکزی تا آمریکای لاتین و از قعقار تا آفریقا را در می‌نوردد در این ست فرهنگ در اربعین هنر در مشارکت مردم سیاست در صداقت و امنیت در اقتدار جلوه می‌کند.

منظور تأکید کرد: در این سنت اقتصاد ایران پس از یک دهه رکود و بی عملی رونق می‌گیرد و سه سال پیایی رشد اقتصادی بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند بیکاری به حداقل تاریخی خود می‌رسد، موانع پیش پای واحدهای تولیدی برداشته شده و شروع کسب و کارهای جدید برای آحاد مردم تسهیل می‌شود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در سنت رئیسی نیروهای مسلح پر افتخار قدرتمندانه عملیات وعده صادق را به اجرا در آورده و خانه عنکبوت را در هم می‌کوبند. سنت و گفتمان دولت شهید رئیسی اخلاق‌مداری،صدق وعده، خستگی‌ناپذیری، کارآمدی، عدالت‌محوری خدمت جهادی فتح قله ‌ای پیشرفت و رسیدن به قله شهادت است.

وی افزود: این گفتمان قرائت جدیدی از امیدآفرینی دمیدن هوای تازه وحدت ملی دیپلماسی اقتدار و عزت مردم محوری مدیریت جهادی تحول‌گرایی ترکیب بهینه میدان و دیپلماسی و تلفیق آرمان گرائی انقلابی و واقع‌نگری است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: این گفتمان پایانی بر دوران ترسهای خود ساخته شیشه های دودی گروگان دادن اقتصاد به دست تحریم گران و تاراج هفت تپه ها و هیکوها است.

وی افزود: گفتمان شهید رئیسی راه سومی را برای پیشرفت معرفی می‌کند که نه از جاده های شرق و غرب بلکه از بزرگراه ولایت مداری و مردم گرایی می گذرد. در این گفتمان متن فدای حاشیه نمیشود و با تمام توان بر کار خستگی ناپذیر متمرکز می‌شود و با فعال سازی استعدادهای سرشار معنوی و مادی و ذخائر و منابع غنی و متنوع رشد و بالندگی کشور محقق می‌شود.

منظور ادامه داد: در گفتمان شهید رئیسی دولت میدان ساز است و میدان را هیچ گاه به دشمن وا نمی‌گذارد از کنار چاله ها نمی‌گذرد و مسائل را تا حل نکند رها نمی کند و با تدبیر و عقلانیت به مصاف مشکلات می رود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: اینجانب با اتکاء به فضل الهی و به استناد به کارنامه اجرایی سی ساله خود در سطوح کارشناسی، رئیس اداره مدیر کلی معاونت وزیر و معاون رئیس جمهور در دستگاههای اجرایی و سوابق علمی برجسته در سطح دانشیاری رشته اقتصاد امیدوارم توفیق پیدا کنم با کسب اعتماد شما مردم عزیز مسیر طی شده در دولت مردمی شهید رئیسی در جهت رونق و جهش تولید مهار پایدار تورم کاهش هر چه بیشتر نرخ بیکاری محرومیت زدائی فقرزدائی توزیع عادلاته ثروت ملی رفع ناترازی ها و ابرچالشهای تاریخی و مزمن در بودجه عمومی انرژی منابع آب بانکها و صندوق های بازنشستگی تقویت تراز تجاری و تعاملات حداکثری تجارت خارجی با تکیه بر مزایای کریدوری کشور را ادامه دهم.

وی افزود: ماموریت اینجانب در دولت تداوم خدمت، عملیاتی کردن وعده های رئیس جمهور شهید به مردم شریف ایران است که در برنامه پنجساله هفتم پیشرفت تجلی یافته و روح حاکم بر آن تأمین رضایت حداکثری مردم با ارائه خدمات شایسته در حوزه های آموزش و پرورش آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی جذب و نگهداشت نخبگان بهداشت و درمان بیمه های اجتماعی و روزآمد سازی زیر ساختهای کشور است.

منظور گفت: دولت تداوم خدمت با تمرکز بر پیشرانهای محوری به ویژه در اقتصاد دیجیتال، اقتصاد دریا محور اقتصاد ترانزیت و حمل و نقل پیشرفته حرکت در مرزهای، دانش در هوش مصنوع و با بکارگیری کلیه ظرفیت نخبگانی و سرمایه اجتماعی کشور و بهره‌برداری از کلیه توانمندی‌های آمایش سرزمینی، پیشرفت عدالت محور را به گونه‌ای که شایسته مردم بزرگ ایران باشد، رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته