دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 14:10
با حضور در وزارت کشور؛

محمدمهدی زاهدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ با شناخت کامل از ظرفیت‌ها آمده‌ام

محمدمهدی زاهدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  با شناخت کامل از ظرفیت‌ها آمده‌ام
وزیر علوم در دولت نهم پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شناخت کامل از ظرفیت‌ها و توامندی‌های کشور پا به عرصه گذاشتم. ما میتوانیم در کنار یکدیگر با تدبیر و تعقل بر بسیاری از چالش‌های فائق بیاییم. با کارنامه و برنامه پای به عرصه گذاشتم. برخی موانع پیشرفت کشور سرچشمه در ناآگاهی از فرصت‌ها و سرمایه‌هاست.
کد خبر : 915154

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی زاهدی، وزیر علوم در دولت نهم دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شناخت کامل از ظرفیت‌ها و توامندی‌های کشور پا به عرصه گذاشتم. ما میتوانیم در کنار یکدیگر با تدبیر و تعقل بر بسیاری از چالش‌های فائق بیاییم. با کارنامه و برنامه پای به عرصه گذاشتم. برخی موانع پیشرفت کشور سرچشمه در ناآگاهی از فرصت‌ها و سرمایه‌هاست.

زاهدی افزود: امروز کشور نیازمند آرامش و انسجام ملی است و تندروی‌ها کشور را به بی‌راهه می‌برد. خلاقیت و شفافیت باید جایگزین رانت و فساد شود. با آمارسازی، بولتن سازی و ساده انگاری تورم مهار نمی‌شود. با وجود تورم سرمایه به بخش واقعی تولید نخواهد رفت.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته