دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمی در برنامه جهان آرا:

شهید رئیسی مدیر تحول‌گرا بود

شهید رئیسی مدیر تحول‌گرا بود
جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی فرهنگ را در اوج می‌بینیم و همین خاستگاه فرهنگی او را نشان می‌دهد.
کد خبر : 914867

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه جهان آرا در شبکه افق درباره شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد: تکریم شهید خدمت فقط در بعد مدیریتی نباید باشد بلکه سجا‌های اخلاقی و مردم داری او نیز باید مدنظر قرار بگیرد. شهید جمهور نه فقط یک انسان با اخلاقیت ویژه بلکه یک مدیر شاخص تحول گرا بود و بهترین شاهد ادعایم اعتماد مقام معظم رهبری به ایشان است.

وی در ادامه افزود: شهید رئیسی با رویکرد مردمی وارد آستان قدس رضوی شد و واقعا وضعیت آستان قدس را به قبل و بعد خود تقسیم کرد. عبارت‌های رهبری درحکم آستان قدس او عجیب است، بنابراین ایشان هر کجا که رفت، کار خود را به نحو احسنت انجام داد. بنیاد کرامت رضوی، خادم یاران، زائر اولی‌ها و شبکه گسترده اجتماعی او در استان‌ها همه و همه مردم را به او دلبسته کرده بود به طوریکه در قوه قضائیه هم محبوبیت او با فعالیت‌هایی که انجام دادند بالای هفتاد درصد شد.

هاشمی اظهار داشت: ما در این دوره فرهنگ دوران طلایی را طی کردیم و دائم مورد لطف و توجه مرحوم آیت الله رئیسی بودیم، این هم نشان می‌دهد که خاستگاه شهید رئیسی فرهنگی بود و هم اعتماد زیادی بین او و وزیر فرهنگ مثل رابطه پدر پسری وجود دارد.

وی یادآور شد: محور فعالیت‌های ابتدایی دولت به واسطه اشراف آیت‌الله رئیسی و جلساتشان همان ابتدا خوب پیش رفت و خیلی کار‌ها با هدایت موردی ایشان جلو رفت. مرحوم رئیسی آخرین دیداری که با هنرمندان داشتند افطاری بود که خدمت ایشان با هنرمندان بودیم که خیلی بزرگان هنری هم بودند جلسه گرم و گیرا بود، او ذاتا اهل مشورت و گفتگو بود در آن جلسه هم همه صحبت کردند، بعد مشخص شد که چهار نفر جا ماندند، حاج آقا گفتند که بعد افطار می‌مانند و هر فردی که کاری دارد بماند و صحبت کند. آقای داریوش ارجمند هم مطالبه‌ای از بیست میلیارد کمک به هنرمندان پیشکسوت و نقد نشده داشتند که تا آن روز صورت نگرفته بود و بعد این جلسه به سرعت دستوراتش داده شد و این اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته