دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر اقتصاد: رئیس جمهور شهید همواره بر کسب نظر از بازاریان در مسائل اقتصادی تاکید داشت

وزیر اقتصاد: رئیس جمهور شهید همواره بر کسب نظر از بازاریان در مسائل اقتصادی تاکید داشت
وزیر اقتصاد در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور گفت: رئس جمهور شهیدمان همواره تاکید داشتند برای تحقق شعار سال و اجرای فرمایش مقام معظم رهبری، چاره‌ای جز تقویت پیوند بین بازار و دولت نداریم.
کد خبر : 913683

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی در مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان که در مسجد امام خمینی (ره) بازار بزرگ تهران برگزار شده بود گفت: ما سر تسلیم بر مشیت خداوند متعال می‌ساییم. به تمام دست اندر کارانی که در برگزاری این مجلس و نمایش همکاری و پیوند بازار و دولت جمهوری اسلامی ایران اراده کردند خداقوت می‌گویم. شایان ذکر است که در تمام رئیس جمهور شهید نیز همواره بر کسب نظر از بازاریان تاکید داشتند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهیدمان همواره تاکید داشتند برای تحقق شعار سال و اجرای فرمایش مقام معظم رهبری، چاره‌ای جز تقویت پیوند بین بازار و دولت نداریم و باید سعی بر افزایش و تقویت این پیوند داشته باشیم. در همین راستا باید تمام توان خود را به کار بگیریم و با کمک اتاق اصناف و اتاق تعاون قدرت مردم را پای کار اقتصاد اورده و به دنیا ثابت کنیم؛ با وجود مصیبت عظیمی که بر ما نازل شده است، ذره‌ای در تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران تعلل نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته