دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 09:26

دعوت از دانشگاهیان دانشگاه آزاد برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت از دانشگاهیان دانشگاه آزاد برای حضور پرشور در انتخابات
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از دانشگاهیان این دانشگاه برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر : 914850

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با موضوع «تبیین ابعاد شخصیتی سید شهیدان خدمت و شاخص‌های رئیس جمهور تراز انقلاب» با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست گفت: مسیری که آیت‌الله رئیسی در اداره امور کشور و سیاست خارجی در پیش داشت، کاملاً مشخص بود و امید است که افراد با این تفکر پا به این میدان خدمت بگذارند.

سعید رازقی یادآور شد: شهید رئیسی مسیری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترسیم کردند که ثمرات و برکات بسیاری را به همراه داشت و امیدوارم همگان دنباله رو این مسیر باشند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ضمن دعوت از تمامی آحاد مردم برای شرکت در این انتخابات، عنوان کرد: فرصت کوتاهی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب فرد اصلح داریم و باید تلاش کنیم تا با حضوری چشمگیر، دل این شهیدان خدمت را شاد کنیم.

رازقی متذکر شد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر جمعیتی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر هستند که این یک ظرفیتی مهم در اجرای اهداف انتخاباتی کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته