دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 16:35
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

میرتاج‌الدینی: برای ساماندهی معیشت آمده‌ام

میرتاج‌الدینی: برای ساماندهی معیشت آمده‌ام
محمدرضا میرتاج‌الدینی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ساماندهی معیشت مردمانی که پای وطن ایستاده‌اند، آمده‌ام. راهبرد توسعه اقتصادی کشور را در دستان پینه‌بسته کشاورزان، کارگران و تولیدکنندگان می‌بینم.
کد خبر : 914760

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و در حال طی کردن فرایند ثبت‌نام می‌باشد.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من فرزند ایران و از دیار آذربایجان، با سابقه حضور در خانه ملت برای تداوم راه خدمت به ملت آمده‌ام، برای ساماندهی معیشت مردمانی که پای وطن ایستاده‌اند، آمده‌ام. راهبرد توسعه اقتصادی کشور را در دستان پینه‌بسته کشاورزان، کارگران و تولیدکنندگان می‌بینم. با شناختی که از وضعیت اقتصادی کشور می‌بینم با صراحت عرض می‌کنم که تحول در اقتصاد کشور نیاز به اصلاحات اساسی دارد. برنامه‌ریزی دانش‌بنیان، جهش تولید، عدالت، پیشرفت کشور، رفاه و رضایت‌مندی مردم است.  

وی افزود: برای تحقق سیاست‌های برنامه هفتم توسعه مدل‌های اجرایی و برنامه‌های عملیاتی لازم است. در دولت خدمت، ما با اجماع نخبگانِ جامعه جهت تحول در نظامات اقتصادی حرکت خواهیم کرد، ایران اسلامی در حال فتح قله است، اما تا کشور به یک کارگاه عظیم تبدیل نشود و منابع‌ها مدیریت نشود شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد البته با ابقاء ظرفیت‌های بالقوه باید راه‌های جدیدی ایجاد کرد. مردم عزیز بدانند بیش از دو برابر بودجه عمومی کشور در حامل‌های انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می‌شود که در صورت اجرای قانون هدفمندی به رفع فقر و محرومیت منتهی می‌شود. اجرای این قانون فاصله طبقاتی را به شدت کاهش می‌دهد.

وی گفت: نامزد محترمی که سال‌ها رئیس مجلس بودند باید پاسخ بدهند که چرا مانع اجرای این قانون مهم شده‌اند یعنی ۲ برابر بودجه عمومی دولت همچون بهمن ویرانگر بر سر اقتصاد آوار شود و دیگر کسی جرئت نزدیک شدن و رفع آن را نداشته باشد. بخشی از اقتدار امروز کشور مدیون سردار مجاهد قاسم سلیمانی است. مبنای سیاست خارجی ما تعامل گسترده است.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته