دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 15:33
با حضور در وزارت کشور؛

پورابراهیمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ هیچ اولویتی مهم‌تر از حل مشکل معیشتی نیست

پورابراهیمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  هیچ اولویتی مهم‌تر از حل مشکل معیشتی نیست
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس سابق پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز هیچ اولویتی مهمتر از اولویت حل مشکلات اقتصادی و موضوعات معیشتی مردم نیست. 
کد خبر : 914942

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس سابق دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

پورابراهیمی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، گفت: انقلاب اسلامی به برکت وجود امام و رهبری حکیم و حضور مستمر مردم در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای مهمی دست یافته است. در برخی‌ زمینه‌ها وضعیت کنونی نظام متناسب با ویژگی‌های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به رفع نیازهای مادی و معنوی مردم نیست.

وی افزود: اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است. نیازمند کنار گذاشتن مجادلات مضر و دسته‌بندی‌های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: امروز هیچ اولویتی مهمتر از اولویت حل مشکلات اقتصادی و موضوعات معیشتی مردم نیست. هدف ما ایجاد تحول در عرصه اجرایی با اولویت حل مشکلات اقتصادی است

پورابراهیمی افزود: از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تشکر می‌کنم. متعلق به همه مردم ایران هستم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود بر جای گذارم.

وی ادامه داد: امیدوارم که ما هم بتوانم در این عرصه مهم سرمنشاء تحولات بزرگی در نظام اجرایی کشور به ویژه با اولویت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته