دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه‌های سراسری و آزاد؛

انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل

انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد آغاز شد  امکان انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل
انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دانشگاه‌‌های سراسری و آزاد اسلامی آغاز شد.
کد خبر : 914600

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز ۸ خرداد در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است و داوطلبان می توانند با درج شماره پرونده، مشخصات شناسنامه‌ای و یا رسید ثبت‌نامی نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

آن دسته از افرادی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است مطابق مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها از روز جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبان پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز شنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۶ خرداد با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری است) نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.همچنین ضروری است که داوطلبان پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته