دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 16:26
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

حشمتیان: دگرگونی در سیستم مالی، مبارزه با فساد شعار اصلی من خواهد بود

حشمتیان: دگرگونی در سیستم مالی، مبارزه با فساد شعار اصلی من خواهد بود
رئیس خانه احزاب ایران پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صیانت از حقوق شهروندان بخصوص بانوان و جوانان جزو برنامه‌های من خواهد بود. دگرگونی در سیستم مالی، مبارزه با فساد شعار اصلی من خواهد بود.
کد خبر : 914428

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی پس از ثبت‌نام، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: چون به جایی وصل نشدم تاکنون دیده نشود وگرنه برنامه‌های من بسیار کامل تر از دیگر کاندیداهاست. 

حشمتیان گفت: مشکلات کشور بسیار است و برای رفع این مشکلات «دولت رفاه» را تشکیل خواهم داد. تلاشم برای رفع تحریم‌هایی است که در مملکت ما حاکم است. 

رئیس خانه احزاب همچنین بیان کرد: صیانت از حقوق شهروندان بخصوص بانوان و جوانان جزو برنامه‌های من خواهد بود. دگرگونی در سیستم مالی، مبارزه با فساد شعار اصلی من خواهد بود.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته