دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 13:43
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

مقتدایی: فردی از جامعه دانشگاهی کشور هستم / برای عملیاتی کردن سلایق مختلف آمده‌ام

مقتدایی: فردی از جامعه دانشگاهی کشور هستم   برای عملیاتی کردن سلایق مختلف آمده‌ام
عباس مقتدایی نماینده مجلس شورای اسلامیپس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فردی از جامعه دانشگاهی کشور هستم و در ۳ دوره مورد توجه و عنایت اصفهان به عنوان نماینده قرار گرفتم، در این مقطع برای اینکه احساس کردم سلایق مختلف را عملیاتی کنیم، لازم دانستم که ثبت نام کنم. 
کد خبر : 914375

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس مقتدایی، نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی پس از ثبت‌نام، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی از جامعه دانشگاهی کشور هستم و در ۳ دوره مورد توجه و عنایت اصفهان به عنوان نماینده قرار گرفتم، در این مقطع برای اینکه احساس کردم سلایق مختلف را عملیاتی کنیم، لازم دانستم که ثبت نام کنم. 

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و پیشینه آن نشان می‌دهد که مردم ایران در ساختارسازی خوب عمل کردند. با استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی توانستیم از مساله‌ای که می‌توانست برای هر ملتی مشکل آفرین باشد، عبور کنیم. 

این نماینده مجلس در پایان گفت: همه بخش‌های کشور نیازمند رسیدگی هستند و شعار انتخاباتی من «ایران ما» است.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته