دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 11:37
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

صباغیان: ریشه مشکل کشور را در ساختار سیاسی و اداری کشور می‌دانم

صباغیان: ریشه مشکل کشور را در ساختار سیاسی و اداری کشور می‌دانم
نماینده مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح ساختار سیاسی کشور باید با هدف تقویت جمهوری نظام و اسلامیت نظام انجام شود.
کد خبر : 914372

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا صباغیان، نماینده مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و به عنوان نخستین فردی که واجد شرایط ثبت نام قطعی بود در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پس از ثبت نام در سخنانی اظهارکرد: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و طبیعتا مشکلاتی را علیرغم موفقیت‌ها و دستاوردهایمان داشته ایم ولی دولت ها نتوانستند مشکلات اقتصادی و نظارتی کشور را حل کنند و همه دولت‌ها در ایستگاهی توقف کردند که شکاف طبقاتی و نارضایتی افزایش یافت.

صباغیان با تاکید بر اینکه ریشه مشکلات را در ساختار سیاسی و اداری کشور می‌بینم و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود روی این ریل حرکت خواهد کرد، گفت: باید این چرخ دنده‌ها را سر جای خود قرار دهیم و هدف اصلی من اگر مردم رأی دهند اصلاح ساختار اداری و سیاسی و قرار دادن چرخ دنده‌ها در جای خودش است.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته