دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 11:10

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۳۰ شرکت صنعتی در ورامین

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۳۰ شرکت صنعتی در ورامین
دومین رویداد صدرا با حضور ۳۰ شرکت و صنعت فعال در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا برگزار شد.
کد خبر : 914367

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ، دومین رویداد صدرا با موضوع کشاورزی، غذا و فراسودمند‌ها با هدف معرفی فرصت‌های شغلی به دانشجویان و با حضور ۳۰ شرکت و صنعت فعال در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی از تاریخ هشتم تا دهم خرداد ماه در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا برگزار شد.

این رویداد به‌منظور تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه، معرفی فرصت‌های شغلی و ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی منطقه به دانشجویان و جذب نیروی کار طراحی و بر پا شد.

در حاشیه دومین رویداد صدرا در واحد ورامین-پیشوا که با استقبال حداکثری دانشجویان در ثبت نام برای طرح پویش همراه بود، کارگاه‌های مختلف آموزشی و تخصصی برای دانشجویان رشته‌های مختلف برگزار شد.

این رویداد سه روزه با تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه و معرفی فرصت‌های شغلی و ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی منطقه به دانشجویان، کمک موثری به اشتغال و آمادگی نیروی کار در آینده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته