دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 17:20
غنی‌زاده:

جرائم در استان کرمانشاه با تحقیقاتی دانشگاهی ریشه‌یابی شود

جرائم در استان کرمانشاه با تحقیقاتی دانشگاهی ریشه‌یابی شود
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: باید برخی جرائم، مشکلات، بیکاری و طلاق را در استان کرمانشاه ریشه‌یابی کنیم و کار تحقیقاتی و عملیاتی داشته باشیم.
کد خبر : 914305

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، نخستین همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم» به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با مشارکت نیروی انتظامی در تالار انتظار این دانشگاه برگزار شد.

در این همایش سردار محمد قصری معاون علوم تحقیقات و فناوری فراجا، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، رؤسای واحد‌های دانشگاهی، اعضای هیئت رئیسه و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، محققان، پژوهشگران، نمایندگان و مسئولان ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف استان کرمانشاه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه حضور داشتند.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان کرمانشاه در این همایش اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی خدوم و مردمی با خوشرویی بانی مبارزه با فساد بود، و در مدت زمان حضور در مسند ریاست جمهوری فعالیت‌های ارزشمند و سازنده‌ای انجام داد و در همه بخش‌ها به پاکدستی و ساده‌زیستی مشهور بود و انتظار داریم شاهد انتخابات پرشوری باشیم و هرکس جانشین ایشان می‌شود به همین سبک و سیاق ادامه‌دهنده راه این شهید باشد.

جرائم در استان کرمانشاه ریشه‌یابی شود

غنی‌زاده عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با ۱۰ واحد، مرکز و ۲۰ هزار دانشجو در خدمت این استان است و ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که از جمله آن‌ها برخورداری از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز مانند آزمایشگاه استاندارد ۱۷۰۲۵ است و با همکار‌ی این دانشگاه، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات استان کرمانشاه را رفع کنیم و در دیدار‌هایی که با استاندار و مدیران کرمانشاه انجام شد متوجه شدیم به فعالیت‌های پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی بهای ویژه‌ای داده می‌شود.

وی متذکر شد: هدف دانشگاه تبدیل دانایی به توانایی است که با اینگونه همکاری‌ها می‌تواند بیشتر شود و تصور می‌کنم باید فعالیت‌ها شبکه‌ای صورت گیرد و دستگاه‌های اجرایی با همدیگر ارتباط مستمر داشته باشند تا فاصله‌ها کم شود که این امر خطیر در حال شکل‌گیری است و شاهدیم که نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرائم پیشقدم می‌شود و با دانشگاه کار مشترک و همایش برگزار می‌کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید برخی جرائم، مشکلات، بیکاری و طلاق را در استان کرمانشاه ریشه‌یابی کنیم و کار تحقیقاتی و عملیاتی داشته باشیم، بخش دانایی یا همان دانشگاه با بخش توانایی همفکری و ریشه‌ای این مشکلات را رفع کنند و انتظار داریم این همایش فقط صرف یک گزارش و ارائه چند پژوهش و تحقیق بدون پیگیری نباشد؛ بلکه باید انواع جرائم استان کرمانشاه را شناسایی و آن را ارزش‌گذاری و تأثیر آن را بررسی کنیم.

غنی‌زاده متذکر شد: تیم مدیریتی حاضر کشور و استان کرمانشاه بسیار فعال هستند و به کار شبکه‌ای اعتقاد دارند، امیدوارم شاهد اقداماتی باشیم که خروجی خوبی داشته باشد، جرم و جنایت کمتر شود، آمار بیکاری کاهش پیدا کند و با همدلی افراد روحیه نشاط و پیشرفت و تعالی روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته