دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 15:42

معیار‌های «رئیس جمهور اصلح» تبیین شود

معیار‌های «رئیس جمهور اصلح» تبیین شود
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور بیانیه‌ای بر لزوم جهاد تبیین دانشگاهیان برای معرفی معیار‌های رئیس جمهور اصلح تأکید کردند.
کد خبر : 914277

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در حاشیه مراسم هفتمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش بیانیه‌ای صادر و بر لزوم جهاد تبیین دانشگاهیان برای معرفی معیار‌های رئیس جمهور اصلح تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است: جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به‌عنوان یکی از تکیه‌گاه‌های اصلی و اصیل دیانت و سیاست، فرهنگ وآموزش در «ام‌القرای جهان تشیع» وظیفه اسلامی و انسانی خود می‌داند با جهاد تبیین درراستای تنویرافکارعمومی نسبت به معرفی معیار‌های رئیس جمهور اصلح به میدان آمده و در این آزمون سرنوشت‌ساز دوشادوش مردم شهیدپرور و قدرشناس، مشت کوبنده دیگری بردهان استکبار جهانی دشمنان ایران اسلامی بکوبند.

در این بیانیه مطرح شده است: با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی، سکاندار بعدی ریاست جمهوری اسلامی باید شخصیتی خستگی‌ناپذیر، صبور و فداکار باشد تا بتواند نسبت کوه صعب‌العبورغربت و شهد شیرین شهادت درمسیر سخت خدمت به اهل حرم را عاشقانه نظاره‌گر باشد و پرواز را آغاز کند.

در این بیانیه تأکید شده است: مردم و سیاستمداران جهان، تشییع باشکوه پیکر مطهر شهیدان عزیزخدمت را از رسانه‌ها دیده و شنیده‌اند و آن را نمادی برای وحدت مردم و مسئولان برای تنومندی درخت پرثمرنظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند و آحاد ملت ایران اسلامی و تمام افرادی که در رگ‌هایشان خون و غیرت ایرانی جاری است و در اقصی نقاط جهان زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته