دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 15:30
افروس اعلام کرد؛

اجرای طرح جهاد علمی با همکاری سپاه حضرت ولی عصر(عج) در دانشگاه آزاد خوزستان

اجرای طرح جهاد علمی با همکاری سپاه حضرت ولی عصر(عج) در دانشگاه آزاد خوزستان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از اجرای طرح جهاد علمی با همکاری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) در دو بخش حمایت از رساله‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و پروژه‌های تحقیقاتی استادان در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 914273

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور علی افروس رئیس و پژمان تقی‌پور بیرگانی، معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه، افشین فرش احمدی، معاون دانش و پژوهش سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، اکبر حیدری رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان، معاونان و مدیران پژوهش برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این شورا از اجرای طرح جهاد علمی با همکاری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در دو بخش حمایت از رساله‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و پروژه‌های تحقیقاتی استادان در دانشگاه خبر داد.

علی افروس افزود: هدایت رساله‌های دانشجویی و طرح‌های تحقیقاتی به سمت نیاز‌های جامعه و صنایع در دستورکار دانشگاه قرار دارد و نظام موضوعات آن در زمینه‌های مختلف تهیه شده یا در دست تکمیل است.

اجرای طرح جهاد علمی با همکاری سپاه حضرت ولی عصر(عج) در دانشگاه آزاد خوزستان

معاون دانش و پژوهش سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان هم با بیان توضیحاتی درباره طرح جهاد علمی، آن را در راستای سیاست‌گذاری‌ها و منویات مقام معظم رهبری عنوان و ابراز امیدواری کرد  با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت دانشگاه پیشرفت قابل توجهی در زمینه موضوعات دانشی و علمی داشته باشیم.

افشین فرش‌احمدی افزود: در این طرح، پرداختن به موضوعات اقتصاد کشور، جوانی جمعیت و امنیت استان خوزستان در اولویت نسبت به سایر مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی قرار دارد.

اجرای طرح جهاد علمی با همکاری سپاه حضرت ولی عصر(عج) در دانشگاه آزاد خوزستان

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان خوزستان هم فعالیت علمی را در تمام مکاتب واجد بالاترین ارزش دانست و جهاد علمی با هدف خدمت‌گذاری به مردم را بالاترین سطح جهاد عنوان کرد.

اکبر حیدری همچنین سپاه پاسداران را نه یک ارگان نظامی صرف که پاسدار انقلاب در مقابله با تهاجم علمی علاوه بر تهاجم نظامی قلمداد و اضافه کرد: جبهه علمی قوی‌ترین جبهه‌ای است که نیرو‌های انقلابی باید در آن فعال باشند. 

وی، فقر را یکی از ریشه‌های ناامنی در جامعه دانست و پرداختن به موضوعاتی همچون ریشه‌های فقر، ریشه‌های عفاف و حجاب، اقتصاد تولید مواد غذایی و امنیت غذایی را در قالب طرح جهاد علمی پیشنهاد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته