دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در راستای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح؛

دبیر ستاد حقوق بشر به حمایت نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل واکنش نشان داد

دبیر ستاد حقوق بشر به حمایت نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل واکنش نشان داد
کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر به حمایت نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح واکنش نشان داد.
کد خبر : 914239

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم غریب آبادی در توییتی نوشت: در حالی که نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل به فلسطین اشغالی سفر می‌کند و روی بمب‌های رژیم صهیونیستی یادگاری عاشقانه می‌نویسد، این رژیم بدون نگرانی از برخورد قاطع سازمان ملل، اینترنت را به طور کامل در رفح قطع کرده تا مردم فلسطین حتی از روایت آنچه این روز‌ها بر سرشان آمده، محروم باشند!

اخیرا در جریان حمله هوایی اسرائیل به محل اسکان آورگان فلسطینی در رفح بیش از چهل وپنج نفر که غالبا زنان و کودکان بودند کشته شدند. گفته می‌شود که در جریان این حمله هوایی چادرهای پناهجویان آتش گرفت و بسیاری زنده زنده در این آتش جاناشان را از دست دادند. تصاویر کودکان و زنانی تکه تکه شده، قربانیانی که اجسادشان به شدت سوخته و سیاه شده، خشم و اعتراض رهبران جهان را به دنبال داشت؛ ابعاد این حادثه به اندازه ای بود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیری رژیم اسرائیل به ناچار از فاجعه ای که رخ داده تحت عنوان «اشتباه تراژیک» یاد کرده و مدعی شد که حمله به رفح به شکلی تراژیکی بد پیش رفت. او پس از آن ادعا کرد که تحقیقات در باب این فاجعه انسانی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته