دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خسروپناه: شهید‌جمهور مکتب مدیریت دولتی در حوزه حکمرانی را تشکیل داد

خسروپناه: شهید‌جمهور مکتب مدیریت دولتی در حوزه حکمرانی را تشکیل داد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهیدجمهور در حوزه حکمرانی یک مکتب مدیریت دولتی را تشکیل داد که می‌تواند با سیره عملی یک کتاب ارزشمند علمی در حوزه حکمرانی مورد توجه و استفاده عموم مدیران و آحاد جامعه قرار گیرد.
کد خبر : 914203

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه چند تن از اعضا و مدیران این شورا روز گذشته با حضور در دانشگاه شهید بهشتی با علم‌الهدی همسر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان ملاقات و گفتگو کرد.

خسروپناه در این دیدار ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش به همسر شهید آیت‌الله رئیسی به بررسی ابعاد والای شخصیتی رئیس جمهور شهید اشاره کرد و ایشان را رئیس جمهوری دلسوز و خدوم، خصوصا نسبت به مسئله آموزش و پرورش و آموزش عالی دانست.

فرهمندپور دبیر ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، نیز با اشاره به ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید، از احترام و جایگاه ویژه زنان در نزد رئیس جمهور شهید یاد کرد و گفت: ایشان باور داشتند زنان ما شایسته بهترین‌ها هستند.

مخبر دزفولی رئیس فرهنگستان علوم نیز با اشاره به شخصیت والای شهید آیت‌الله رئیسی و دلسوزی ایشان برای حل مشکلات مردم با توان و ظرفیت مردمی، تأکید کرد: شهید والامقام، مانند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم را مانند عائله و عزیزان خود عزیز می‌دانست.

در ادامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به توجه رئیس جمهور شهید به ابعاد مختلف علم و فناوری تأکید کرد که ایشان در حوزه حکمرانی یک مکتب مدیریت دولتی را تشکیل داد که می‌تواند با سیره عملی یک کتاب ارزشمند علمی در حوزه حکمرانی مورد توجه و استفاده عموم مدیران و آحاد جامعه قرار گیرد.

خسروپناه در پایان ضمن تسلیت مجدد به همسر رئیس جمهور شهید، از فعالیت‌های ستاد تعلیم و تربیت و تحول این ستاد از زمان حضور دکتر علم الهدی تشکر و بر ادامه این مسیر با استعانت از روح پاک شهیدان خدمت تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته