دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 11:14
کریمی:

مدارس سما در شهرستان ممسنی نیاز به تقویت و توسعه دارند

مدارس سما در شهرستان ممسنی نیاز به تقویت و توسعه دارند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی تأکید کرد که مدارس سما در شهرستان ممسنی نیاز به تقویت، توسعه و بازسازی دارند.
کد خبر : 914163

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی دبیرستان دخترانه سما با حضور علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی، مدیر حراست، مدیر امور مدارس سما، مدیر متوسطه اول و اولیای دانش‌آموزان در سالن کنفرانس اداری این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی در این نشست به تشریح جایگاه و رسالت مدارس سما و ظرفیت‌های موجود برای توسعه و تقویت مدارس در شهرستان ممسنی پرداخت.

علی کریمی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری نهاد‌های ذیربط شاهد توسعه بیش از پیش مدارس سما در شهرستان ممسنی باشیم.

یونس خداپرست مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی هم تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش دانش‌آموزان را ضروری دانست و تأکید کرد: تلاش مجموعه دانشگاهی فراهم کردن جوّی مناسب و شایسته درراستای آرامش خاطر والدین است.

در ادامه جلسه اولیای دانش‌آموزان برای پیشرفت و تعالی همه‌جانبه مدرسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادها پرداختند.

همچنین در این نشست ضمن پخش کلیپ تصویری، گزارشی از عملکرد مدرسه ارائه شد و علیرضا مناجاتی مدیر امور مدارس شهرستان ممسنی ضمن معرفی مجموعه سما به‌عنوان مدارس وابسته به دانشگاه و مدارسی هوشمند در سطح ملی و کشوری از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در مدارس به عالم محمودی همکار بازنشسته، معلمان و مدیر متوسطه اول قدردانی کرد.

اکنون مدارس سما در سطح متوسطه اول و دوم دخترانه (از هفتم تا دوازدهم) زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان ممسنی دایر و مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته