دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1402 - 18:29

لزوم وحدت و همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و دادگستری شهرستان رستم

لزوم وحدت و همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و دادگستری شهرستان رستم
دادستان شهرستان رستم بر ضرورت وحدت و همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و دادگستری شهرستان رستم تأکید کرد.
کد خبر : 885137

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تحلیل و نقد رأی قضات دادگستری شهرستان رستم با حضور صالح رستمی، قاضی تجدیدنظر رأی، سید علی موسوی، منتقدان رأی، ارسلان کوشا عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، آریوبرزن رزمجویی، نصرالله خیاط، رامین رستمی دبیر جلسه و دستیار آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، احسان زنبوری معاون علمی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی، استادان و دانشجویان رشته حقوق با محور «انجمن علمی حقوق» این واحد دانشگاهی در یک فضای علمی در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی برگزار شد.

اکبر حیدری دادستان شهرستان رستم بر ضرورت تشکیل و تکرار چنین همایش‌ها و وحدت و همکاری نزدیک دانشگاه با مجموعه دادگستری تأکید کرد.

لزوم وحدت و همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و دادگستری شهرستان رستم

قاسم محمودی رئیس دادگستری شهرستان رستم در این نشست رویه حاکم بر محاکم قضائی را با فضای تئوری متفاوت دانست و از علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و دانشجویان فعال انجمن علمی رشته حقوق دانشگاه که با مجموعه دادگستری شهرستان رستم در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش همکاری داشتند قدردانی کرد.

در این نشست رأی قاضی صالح رستمی رئیس شعبه دوم حقوقی شهرستان رستم با موضوع اثبات شراکت و اعلام بطلان معامله مورد نقد قرار گرفت.

لزوم وحدت و همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و دادگستری شهرستان رستم

 در ادامه این نشست حقوقی، دکتر رامین رستمی به‌عنوان دبیر جلسه از استادان و وکلای منتقد، ارسلان کوشا عضو هیئت علمی دانشگاه، رزمجویی استاد دانشگاه و نصراله خیاط استاد دانشگاه دعوت کرد تا درباره رأی اصداری موضوع نقد، به بیان دیدگاه‌ها و نقاط قوت و ضعف دادنامه بپردازند.

 در نهایت نوبت به پاسخگویی و دفاع قاضی صادرکننده رأی رسید که وی بعضی از نقاط ضعف را وارد دانست و به برخی دیگر پاسخ داد.

در پایان این نشست قضات، استادان و دانشجویان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی و انجمن علمی حقوق بر لزوم برگزاری چنین جلساتی که به توانمندسازی دانشجویان در این باره کمک می‌کند تأکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته