دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 11:02
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

اسماعیلی: دولت بنای معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد

اسماعیلی: دولت بنای معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد
رئیس دفتر رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت بنای معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد، ادامه داد: احتمال اینکه برخی دولتمردان به میدان بیایند وجود دارد.
کد خبر : 914158

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه اولین حیاط دولت بعد از شهادت رئیس جمهور با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به احتمال حضور دولتمردان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اظهارداشت: برای من به عنوان یکی از نزدیک‌ترین افراد به شهید آیت الله رئیسی شاید هیچ کدام نتوانند جای او را پر کنند، اما قطعاً مردان و مدیران قابلی هم در دولت و در خارج از دولت را داریم ضمن اینکه مردم تداوم مسیر دولت آیت الله رئیسی را می خواهند.

وی با تأکید بر اینکه دولت بنای معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد، ادامه داد: احتمال اینکه برخی دولتمردان به میدان بیایند وجود دارد.

اسماعیلی درباره آخرین اخبار از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور نیز بیان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح با جدیت در حال بررسی علل حادثۀ سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سئوال دیگری درباره تصمیم محمد مخبر برای کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آقای مخبر منع قانونی برای کاندیدا شدن را ندارد اما از اراده و تصمیم او اطلاع ندارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته