دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 11:14

موسوی: ایران ایستاده و با قدرت به پیش می‌رود/ دنیا مبهوت بزرگی این ملت است

موسوی: ایران ایستاده و با قدرت به پیش می‌رود  دنیا مبهوت بزرگی این ملت است
فرمانده کل ارتش گفت: در روزهایی که انتخابات ریاست جمهوری را در پیش‌رو داریم یکبار دیگر ملت ثابت خواهد کرد که در حمایت از مواضع انقلابی خود در مقابل دشمنان می‌ایستد.
کد خبر : 913453

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم هفتمین روز شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و شهدای خدمت صبح امروز (یکشنبه) با حضور مقامات لشکری و کشوری در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این مراسم اظهارکرد: بایستی به این ملت بزرگ، بی‌نظیر، امت امام، مردم پای‌کار، مردم قدرشناس که اینگونه از لحظه‌ای که خبر را شنیدند تا همین لحظه، تمام احساسات و عواطف قلبی خود را به هر نحوی که می‌توانستند برای ادای احترام به این عزیزان و خانواده‌های محترم آنها ابراز کردند، دنیا مبهوت بزرگی این ملت است.

وی افزود: علیرغم توطئه‌های رسانه‌ای که داشتند، تمام امپراطوری رسانه‌ای شیطان بزرگ و همدستان آن دست‌به کار شدند که بلکه بتواندد از این ضایعه زخمی دیگر بر پیکر این ملت بزنند، اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع پیکر‌های پاک این شهدا و دیگر مراسمات نشان داد که ایران سربلند اسلامی زنده است، ملت بزرگ ایران زنده است، ایران اسلامی با قدرت ایستاده و به پیش می‌رود.

وی گفت: این اولین بار نیست که ما چنین داغ‌هایی را تحمل می‌کنیم. این ملت اولین بار نیست که از چنین گردنه‌ها، دره‌ها، موانع و مشکلات و چالش‌هایی عبور می‌کند. ملت بزرگ ایران با نعمت بزرگ وجود ولایت و مقام معظم رهبری از این حادثه و از این گردنه هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان شعاع‌های نورانی خود را پرتوافکن خواهد کرد و پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران، زیبایی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است. در روز‌هایی که پیش‌رو داریم، انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت و یکبار دیگر این ملت ثابت خواهد کرد که در مواضع انقلابی خودش در مقابل دشمنان ایستاده و به پیش خواهد رفت و اینها همه جز به برکت اسلام عزیز، قرآن کریم، وجود ولایت و به برکت خون‌های شهیدانی است که برای سربلندی این انقلاب و کشور خون‌های خود را تقدیم کردند و ایستادگی و صبوری خانواده شهدا بوده است.

امیدوارم خداوند به فضل و کرم خود به قلب‌های خانواده‌های شهدا صبر و سکینه عطا فرماید، به ملت بزرگ ایران سربلندی بیشتر، روسفیدی بیشتر و پیروزی‌های قریب‌الوقوع را عنایت فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته