دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 08:16
عبدالله‌زاده مطرح کرد؛

«رویداد صدرا» حلقۀ اتصال دانشگاه با صنعت و کسب‌وکار‌

«رویداد صدرا» حلقۀ اتصال دانشگاه با صنعت و کسب‌وکار‌
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی عنوان کرد: «رویداد صدرا» حلقه اتصال دانشگاه با صنعت و کسب‌وکار‌هاست و بستر مناسبی برای کشف استعداد‌ها، توسعه توانمندی‌ها و مهارت‌ دانشجویان به‌ وجود می‌آید.
کد خبر : 914101

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه‌اشتغال) به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و با شرکت ۲۵ واحد صنعتی و تولیدی و همکاری مدیریت شهرک صنعتی خوی و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلانمی خوی آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در آیین افتتاح «رویداد صدرا» گفت: «رویداد صدرا» حلقه اتصال دانشگاه با صنعت و کسب و کار‌هاست و در این راستا از یک سو بستر مناسبی برای کشف و بروز استعداد‌ها و توسعه توانمندی‌ها و مهارت‌های دانشجویان به‌وجود می‌آید و از سوی دیگر نیروی کار نخبه و فعال دانشگاهی به بدنه صنایع و کسب و کار‌ها تزریق می‌شود.

رضا عبدالله‌زاده افزود: این فرآیند علاوه بر اینکه دغدغه اشتغال پایدار دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها را مرتفع می‌کند موجب رشد و شکوفایی صنایع و کسب و کار‌ها شده و از این مجرا به توسعه اقتصادی جامعه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و فضا‌های آموزشی، پژوهشی و زراعی وسیع دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی افزود: تعدادی از شرکت‌های حاضر در این رویداد در مرکز رشد این واحد مستقر هستند و با به‌کارگیری دانشجویان مستعد و علاقه‌مند محصولات صنعتی و کشاورزی خود را تولید می‌کنند و آمادگی داریم برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دانشگاه با مراکز صنعتی و تولیدی دولتی و خصوصی دیگر نیز همکاری کنیم.

به گزارش آنا، رویداد صدرا برای ارائه دستاورد‌ها و محصولات واحد‌های صنعتی و تولیدی و کسب اطلاعات درباره فرصت‌های شغلی مرتبط به مدت چهار روز در دانشگاه آزاد خوی ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعد ازظهر به دانشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته