دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 16:05
مرادی مطرح کرد؛

«رویداد صدرا» بستر نمایش توانمندی‌های صنعت و دانشگاه

«رویداد صدرا» بستر نمایش توانمندی‌های صنعت و دانشگاه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه «رویداد صدرا» بستر نمایش توانمندی‌های صنعت و دانشگاه است، گفت: واحد مشهد به‌عنوان یکی از بازوان توانمند دانشگاه آزاد در شرق کشور، این رویداد را دایر کرد.
کد خبر : 914044

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز نخستین رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد صاحبان ۷۰  شرکت، صنعت و نهاد آخرین دستاورد‌های خود را در این رویداد ارائه کردند.

محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، معاونان دانشگاه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی و سایر مسئولان در آیین گشایش رویداد صدرا حضور داشتند.

رویداد صدرا تا روز پنج‌شنبه (۱۰ خردادماه) در محل پردیس شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه رویداد صدرا بستر نمایش توانمندی‌های صنعت و دانشگاه است، اظهار کرد: این رویداد با حضور ۷۰ شرکت صنعتی و تولیدی استان خراسان‌رضوی در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع فعالیت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز کرد.

مرادی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر رویکردش را در حوزه تعامل با جامعه و صنعت تغییر داده و تحولی را درباره حضور در بطن جامعه با سند تحول و تعالی ایجاد کرده است.

وی، رویداد صدرا را بستر نمایش توانمندی‌های صنعت و دانشگاه دانست و ادامه داد: صدرا که بیانگر «صنعت، دانشگاه و راه‌اشتغال» است و با ابتکار دانشگاه در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با تأکید براینکه واحد مشهد به‌عنوان یکی از بازوان توانمند دانشگاه آزاد اسلامی در شرق کشور، این رویداد را دایر کرده است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی صدرا تعاملی دوجانبه از سمت دانشگاه با کسب و کارها، صنایع و جامعه است.

مرادی با اشاره به اینکه رویداد صدرا بستری برای نمایش توانمندی‌های صنایع به دانشجویانی است که دیر یا زود در فضای کسب وکار ظهور و بروز می‌کنند و منشأ خدمات خواهند شد، افزود: در همین مکان دانشجو‌یان با توانمندی‌های صنایع آشنا می‌شوند و صنایع هم این ظرفیت را غنیمت دانسته و در فضایی که آکنده از آموزش و مهارت‌آموزی است، نیرو‌هایی که می‌خواهند در قالب‌های مختلف از بین دانشجویان انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه امروز در طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۱۰ هزار دانشجو در استان‌های مرکزی و غربی کشور کنار تحصیل، مشغول به کار هستند، ابراز امیدواری کرد که در خراسان‌رضوی نیز بتوانیم تعداد قابل توجهی از دانشجویان را در فضای کسب و کار داشته باشیم.

به‌ گزارش آنا؛ صدرا مخفف «دانشگاه، صنعت و راه‌اشتغال» است که با حضور بیش از ۷۰  شرکت صنعتی استان خراسان‌رضوی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از امروز فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۱۰ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته