دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیریت حراست دانشگاه آزاد ایرانشهر به یک بانو رسید

مدیریت حراست دانشگاه آزاد ایرانشهر به یک بانو رسید
یک بانو به‌عنوان مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر معرفی شد.
کد خبر : 913996

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با حضور احسان قاسمی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار و زینب ازبک‌‌پور به‌عنوان مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر معرفی و از تلاش‌های اسماعیل شفیعی قدردانی شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این آیین با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در مدیریت گفت: خانم ازبک‌پور با کسب اعتماد مدیران ارشد مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نخستین بانوی مدیر حراست در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

مدیریت حراست دانشگاه آزاد ایرانشهر به یک بانو رسید

قاسمی افزود: مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر چند سال کارشناس حراست این دانشگاه بود و حُسن انجام کار، دقت و درایت ایشان در امور محوله موجب ایجاد اعتماد و انتخاب وی به‌عنوان فردی شایسته برای پست مدیر حراست این واحد دانشگاهی شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نقش حراست در ارتباط با مخاطب و جامعه هدف گفت: همانطور که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمودند، حراست موضعی است که قرار گرفتن در آن مسئولیتی خطیر را متوجه هر فرد می‌کند، به همین دلیل حضور در این حوزه نیازمند توانمندی‌های ویژه‌ای است که بررسی‌های انجام شده نشان از داشتن خانم ازبک‌پور بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته