دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 13:55

برگزاری نشست «عوامل موثر بر فرونشست زمین در ایران»

برگزاری نشست «عوامل موثر بر فرونشست زمین در ایران»
نشست «عوامل موثر بر فرونشست زمین در ایران»در روز چهارشنبه 9 خردادماه توسط پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می‌شود.
کد خبر : 913994

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا ، پنجاه‌و‌ششمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه مدیریت بحران با موضوع عوامل موثر بر فرونشست زمین در ایران در روز چهارشنبه 9 خردادماه 1403 از ساعت 14:00 الی 16:00 توسط پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی با حضور سخنرانان ذیل برگزار می‌شود.

در این نشست دکتر علی بیت‌اللهی رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دکتر امیر شمشکی معاون مدیرکل دفتر بررسی مخاطرات زمین شناسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، دکتر محمدجواد بلورچی متخصص و فعال در حـوزه مخاطـرات زمیـن شناخـتی و دکتر معصومه آمیغ پی رئیس اداره ترازیابی دقیق و تداخل سنجی راداری  سازمان نقشه‌برداری کشور به سخنرانی می پردازند.

شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است و گواهی حضور از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی به شرکت‌کنندگانی که حداقل نیمی از نشست (60دقیقه) در وبینار حضور داشته باشند، اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان به این نشست می‌توانند از طریق https://eseminar.tv/wb138893  و یا کلیک بر روی ثبت‌نام در تصویر زیر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته