دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 13:49
کریمی:

شهدای خدمت تا پای جان پای عهد و وفای خودشان ماندند

شهدای خدمت تا پای جان پای عهد و وفای خودشان ماندند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی عنوان کرد: شهدای خدمت پای پیمان و عهد و وفای خودشان تا پای جان ماندند و هیچ دشواری مانع ادامه حرکتشان در مسیری که در راه خدا انتخاب کردند نشد.
کد خبر : 913991

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی همراه با قرائت زیارت عاشورا با حضور آیت‌الله حسین شاکری‌فر امام جمعه ممسنی، ساسان مومنی جانشین سپاه شهرستان ممسنی، اعضای هیئت رئیسه، استادان و کارکنان در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این مراسم به بیان دستاورد‌های رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم در سطح ملی و اقدامات صورت گرفته توسط شهید جمهوردر خدمت‌رسانی به مردم پرداخت.

علی کریمی افزود: شهادت آیت‌الله رئیسی و یارانشان از الطاف خداوند است و قطعاً نتیجه آن برای نظام جمهوری اسلامی پربرکت و بی‌نظیر خواهد بود.

وی متذکر شد: شهدای خدمت پای پیمان و عهد و وفای خودشان تا پای جان ماندند و هیچ دشواری مانع ادامه حرکتشان در مسیری که در راه خدا انتخاب کردند نشد.

امام جمعه شهرستان ممسنی هم با اشاره به بخشی از سوره‌ نحل بیان کرد: یک نوع نگرش و سبک زندگی وجود دارد و آن اینکه انسان تلاش می‌کند چیز‌هایی را برای خود مهیا کند که مختص زندگی این دنیا است، بنابراین اگر انسان به این قبیل موارد دل خوش کند، زندگی‌‌اش در حد و اندازه‌ این دنیا بهره خواهد داشت.

شهدای خدمت تا پای جان پای عهد و وفای خودشان ماندند

شاکری‌فر متذکر شد: نگرش دوم اینکه انسان علاوه بر این دنیا، برای آخرت خود فکر کند و ما در حکمت دهم نهج‌البلاغه هم می‌بینیم که امام علی علیه‌السلام فرمودند که باید با مردم طوری رفتار کنیم که اگر از دنیا رفتیم آنان در سوگ ما گریه کنند و در زمان حیات نیز از زندگی کردن کنار ما لذت ببرند.

وی متذکر شد: شهدای خدمت در راه خدمت به مردم برای خود زمان قائل نبودند.

امام جمعه شهرستان ممسنی عنوان کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم، شب و روز نمی‌شناخت و شهید آل‌هاشم هم نماز جمعه را از یک عمل عبادی به یک عمل اجتماعی، سیاسی و … تبدیل کرد و دکتر رحمتی نیز با عنوان استاندار جوان انقلابی کار می‌کرد.

شهدای خدمت تا پای جان پای عهد و وفای خودشان ماندند

این استاد حوزه و دانشگاه تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت را عامل تثبیت انقلاب عنوان کردند که دشمنانی را که قصد ایجاد فاصله بین مردم و نظام را داشتند، ناکام ماندند.

امام جمعه شهرستان ممسنی همچنین با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در این شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح شهرستان‌های ممسنی و رستم جایگاه بسیار خوب و ارزنده‌ای دارد و با داشتن مدیر توانمندی همچون دکتر کریمی که در تمامی برنامه‌ها حضور پویا و فعالی دارد به موفقیت‌های بالاتری دست خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته