دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 11:26

رئیس جمهور بعدی باید از جنس شهید رئیسی باشد

رئیس جمهور بعدی باید از جنس شهید رئیسی باشد
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت:‌ هر کسی را دیدید که ویژگی‌های شهید رئیسی را دارد بی‌درنگ او را به عنوان رئیس جمهور بعدی انتخاب کنید که او برای خدمت به مردم آمده است.
کد خبر : 913880

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن عارضی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید و تیم همراه وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد:‌ آیت‌الله رئیسی یکی از مردمی‌ترین رؤسای جمهور کشور بود که در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود:‌حضور میلیونی و کم‌نظیر توده مردم، پیر و جوان، زن و مرد، دانشگاهی و غیردانشگاهی و در مقایسه با تشیع امام راحل عظیم‌الشأن و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و سردار دل‌ها (حاج قاسم سلیمانی) ما را بر آن می‌دارد که با تحلیل رفتار‌های اجتماعی مردم دلیل این استقبال و محبوبیت را مورد بررسی قرار دهیم؛ چراکه بوده‌اند سیاستمدارانی که در دنیا به چنین شرایطی با مرگ ناگهانی از دنیا رفته‌اند؛ اما صرفاً با ادای احترام تشریفاتی سیاستمداران، آنها را بدرقه کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان میل به خداپرستی، خداشناسی و نظم و دوری از فساد را به‌عنوان فطرت انسان برشمرد و ادامه داد: سیاستمداری که زندگی شخصی خود را بر اساس سنت‌های الهی تنظیم و در راستای سنت‌های الهی حرکت می‌کند با فطرت یکایک انسان‌های موحد آن جامعه ارتباط برقرار کرده و دیگر در این حالت سیاستمدار بودن رنگ و بوی شخصیت تشریفاتی ندارد و محبوب ملت خود خواهد شد.

عارضی با بیان ویژگی‌های شهید جمهور اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی مردی در مسیر الهی بود. او بدون آینده فروشی از اصول و مبانی انقلاب و نظام، حل مسائل و مشکلات مردم و در راه مبارزه با فساد از هیچ کوششی دریغ نکرد. او بار‌ها در هیئت دولت گفته بود« با رهبری معظم و ملت پیمان بسته‌ام که صادقانه به عهدی که بسته‌ام وفادار باشم و به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنم».

وی نگاه آگاهانه مردم به راه، روش و عملکرد رئیس‌جمهور شهید را دلیل استقبال پرشور در مراسم سیدالشهدای خدمت و همراهان وی عنوان و بیان کرد: شهید رئیسی مسائل اصلی را فدای مسائل فرعی نکرد و به دلیل منافع کشور و مردم از حرف‌های فرعی و شکوائیه‌ها، مطالب و فرمایشات اختلاف‌برانگیز سخنی به میان نیاورد و از همه مسائل فرعی عبور کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد:‌ مردم خلوص، وفاداری به عهد، روحیه جهادی، مبارزه با فساد، خدمت صادقانه و حرکت در مسیر سنت‌های الهی را از شهید جمهور دیدند و با حضور میلیونی خود در مراسم وی و هیئت همراه ثابت کردند که او نه تنها یک خدمتگزار خستگی‌ناپذیر بود بلکه سیاستمداری از جنس خود مردم بود.

عارضی با اشاره به نقش و جایگاه حجت‌الاسلام آل‌هاشم در برداشتن موانع در دیدار مردم با مسئولان و نقش امیر عبداللهیان در پایبندی بر اصول و احیاگر دیپلماسی مقاومت مطرح کرد: رئیسی دولت مردی در طراز جمهوری اسلامی بود که می‌تواند نقشه راهی باشد برای انتخاب مجدد مردم در آزمون پیش رو. هر کسی را دیدید که ویژگی‌های رئیسی را دارد بی‌درنگ او را انتخاب کنید که او برای خدمت به مردم آمده است.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید و تیم همراه وی با حضور علی حیدری رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، مسئولان شهرستان، اساتید، دانشجویان و کارکنان در مسجدالنبی (ص) این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته