دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 09:17

مدیران گروه انگیزه تحصیلی را در دانشجویان افزایش دهند

مدیران گروه انگیزه تحصیلی را در دانشجویان افزایش دهند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت:‌ یکی از وظایف گروه‌های آموزشی، تکریم دانشجو و ایجاد عزت‌نفس و هویت در دانشجو است و مدیران گروه باید انگیزه تحصیلی را در دانشجویان افزایش دهند.
کد خبر : 913870

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همت محمد‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در نشست هم‌اندیشی با مدیران گروه‌های آموزشی این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ اولویت در واحد رامسر، موضوع آموزش است و همه باید تلاش کنیم سطح فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف گروه‌های آموزشی، تکریم دانشجو و ایجاد عزت‌نفس و هویت در دانشجو است، افزود: نقطه اتصال دانشجویان و خانواده‌ها با دانشگاه، مدیران گروه‌های آموزشی هستند بنابراین باید کاری کنیم که انگیزه تحصیلی در دانشجو بیشتر شود که تحقق این امر نیاز به گفت‌وگو و حضور مستمر مدیران گروه‌های آموزشی و سایر اعضای هیئت علمی گروه در دانشگاه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در یک سال گذشته گفت:‌ با همت و تلاش همه همکاران توانستیم در مهر و بهمن سال گذشته گام‌های مؤثری در جذب دانشجو برداریم و بین واحد‌های استان مازندران رتبه نخست در ضریب رشد دانشجو را کسب کنیم.

به گزارش آنا، در پایان، هر یک از مدیران گروه‌های آموزشی در سخنان کوتاهی به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته