دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب کار خود را آغاز کرد

نمایشگاه دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌ جنوب کار خود را آغاز کرد
نمایشگاه دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور مسئولین افتتاح و کار خود را آغاز کرد.
کد خبر : 913710

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه صدرا (دانشگاه، صنعت و راه اشتغال) با حضور بیش از ۵۰ شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی در سالن چند منظوره مجتمع فنی و مهندسی واحد تهران جنوب امروز آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، لاله ملک نیا مدیرکل اداره صنعت، جامعه و دانشگاه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عظیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، فرشید بهجت محمدی قائم مقام معاونت فنی رسانه ملی، محمود نیکبخت رئیس پژوهش و فناوری پالایش نفت تهران، جامعه و دانشگاه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، سید اسماعیل کفایتی رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سید عظیم حسینی رئیس واحد تهران جنوب ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و هیئت همراهشان بیان کرد: بزرگ‌مردان راه خدمت به دنبال گره‌گشایی از مردم بودند و امیدواریم ما نیز بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم و فرامین رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای را اجرایی کنیم.

وی افزود: در بین شهدا چهره هایی دیدم که از همین صندلی‌های دانشگاه فارغ‌ التحصیل شدن و با تلاش خود توانستند به مردم شریف در بدنه دولت خدمت کنند و  دانشجویان عزیز بدانند با تلاش و عنایت خداوند می‌توانند با برنامه‌ریزی و اولویت بندی برنامه‌های خود به  اهداف خود در هر حوزه‌ای برسند.

حسینی رئیس واحد تهران جنوب با اشاره به نگاه ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی طی سال های گذشته و درسال جدید در خصوص حرکت به سمت دانشگاه نسل چهار و حل مسئله ادامه داد: در دانشگاه نسل اول موضوع آموزش، در دانشگاه نسل دوم آموزش و پژوهش و در دانشگاه نسل سوم موضوع کارآفرینی مطرح می شود این در حالی است که در سطحی بالاتر، دانشگاه نسل چهارم بر مسائل اجتماعی و منطقه‌‌‌ای متمرکز می‌شود و خوشحالیم واحد تهران جنوب که به شریف دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی معرفی میشود در این خصوص پیشگام بوده و رسالتمان را بر تربیت دانشجویانی است که بتوانند در کنار اساتید خود مشکلات و نیازهای جامعه را برطرف کنند.

حسینی اظهار کرد: امیدوارم طی این دو روز که در خدمت عزیزان هستیم بتوانیم ارتباط بین دانشگاه و صنعت را گسترش دهیم و دانشجوها با مسائل و مشکلات صنایع آشنا شوند و صنایع هم نیروهایی که می‌خواهند در قالب‌های مختلف از بین دانشجویان انتخاب کنند.

رئیس واحد تهران جنوب با اشاره با برگزاری رویداد صدرا بیان کرد: در این طرح دانشجو در بخش صنعت و شرکت‌های صنعتی پس از توافق اولیه و بورس شدن توسط آن شرکت پذیرش می‌شود؛ بدین ترتیب هم تخصص، مهارت و اعتماد به نفع دانشجو افزایش پیدا می‌کند و هم مشکل نیروی کار متخصص رفع می‌شود.

شایان ذکر است فرشید بهجت محمدی قائم مقام معاونت فنی رسانه ملی، محمود نیکبخت رئیس پژوهش و فناوری پالایش نفت تهران، سید اسماعیل کفایتی رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، علیرضا اسماعیلی از شرکت صنایع مخابرات صا ایران، مهندس سعید شهبازی از هلدینگ هپی بند سخنرانان کلیدی افتتاحیه این رویداد بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته