دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

تلاش رئیس جمهور شهید در برقراری عدالت آموزشی

تلاش رئیس جمهور شهید در برقراری عدالت آموزشی
صحرایی بر تلاش رئیس جمهور شهید در برقراری عدالت آموزشی تاکید کرد و گفت: در طول حدود ۳۳ ماه خدمت این شهید عزیز قریب به ۷ هزار مدرسه در کشور ساخته شد که ۶۴ درصد آن در مناطق روستایی و حاشیه شهرها بود.
کد خبر : 913642

وزیر آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار علم و فناوری آنا در خصوص اقدامات رئیس جمهور شهید در بحث عدالت آموزشی با بیان اینکه عدالت تذکر همواره آیت الله شهید رئیسی در همه امور بود به ساخت مدرسه اشاره داشت و اظهار کرد: در طول حدود ۳۳ ماه خدمت این شهید عزیز قریب به ۷ هزار مدرسه در کشور ساخته شد که ۶۴ درصد آن در مناطق روستایی و حاشیه شهرها بود.

صحرایی با اشاره به تاکید رئیس جمهور شهید بر مدرسه سازی گفت: یعنی به طور متوسط هر روز کاری،۸ مدرسه ساخته شد.نکته دیگر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر بود که در آموزش و پرورش تاسیس شد و وظیفه آن،این بود که موضوعات مرتبط با تقویت بنیه روحی دانش آموزان مناطق محروم و رسیدن بسته های آموزشی به این مناطق و شاداب سازی مدارس را دنبال کند.

وی افزود: در مجموع بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس را توانستیم شاداب سازی کنیم و قریب به یک میلیون بسته آموزشی در مناطق محروم توزیع کردیم که از افتخارات دولت آقای رئیسی قلمشان می شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب معلم در دوره دولت رئیس جمهور شهید گفت: تعداد معلمی که در دوره رئیس جمهور عزیزمان جذب شدند چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی با هیچ دوره ای از ۸ سال ریاست جمهوری قابل مقایسه نیست،همین امسال قریب به ۱۰۵ هزار معلم جدید که ۳۲ هزار از طریق دانشگاه فرهنگیان و رجایی و ۷۲ هزار از طریق سازمان استخدامی جذب می شوند و همه این ها کم سابقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته