دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 13:20

ابوترابی فرد: کشور در سوگ شهدای خدمت نشسته است/ شهدا خالق امنیت هستند

ابوترابی فرد: کشور در سوگ شهدای خدمت نشسته است  شهدا خالق امنیت هستند
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا خالق امنیت هستند، گفت: کشوری می‌تواند در مسیر عزت و اقتدار گام بردارد که در دنیای پرتلاطم از استقلال سیاسی به معنی واقعی کلمه برخوردار باشد، در غیر این صورت هیچ روزنه امیدی پیدا نمی‌شود.
کد خبر : 913495

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در ستاد ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی امروز به سوگ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، وزیر خارجه عالم هوشمند پرتلاش و کارآزموده، خلبانان اقتدارآفرین ارتش، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و رئیس یگان حفاظت ریاست جمهوری نشسته است.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی وجود انسان‌هایی است که در پرتو بندگی خدای متعال به مقامات عالی ایمانی و معرفتی آراسته شدند. در پرتاب وجود چنین انسان‌هایی آرامش در ایران و جهان گسترده است. نمونه این انسانها، سرلشکر قرنی بود. این انسان والا مقام نماد علم، دانش و فهم درست از جهان و شناخت درست آمریکا و مزدورانش بود.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: مفتخریم نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای ملت اسلام و محور مقاومت تکیه‌گاهی مقتدر و الهام بخش هستند. آنان دژ مستحکمی برای ملت ایران هستند.

ابوترابی فرد گفت: مردم ایران مردانی هستند که قبل از آنکه ایرانی یا تبریزی باشند «حسینی» هستند. ایران اسلامی در جایگاه ویژه و بسیار تاثیرگذاری در منطقه و معادلات بین‌المللی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سایه امنیت پیشرفت و توسعه حاصل می‌شود. شهدا خالق امنیت هستند. سرمایه ما برای برون رفت از تنگناهای موجود شناخت درست و دقیق فرصت‌ها و تهدیدها و داشتن برنامه کاربردی برای برون رفت از تنگناهاست. کشوری می‌تواند در مسیر عزت و اقتدار گام بردارد که در دنیای پرتلاطم سیاسی از استقلال سیاسی به معنی واقعی کلمه برخوردار باشد در غیر این صورت هیچ روزنه امیدی پیدا نمی‌شود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق پیام آور دانش و فناوری و تجاری‌سازی علم و قدرت مدیریت و فرماندهی و طراحی سخت‌ترین عملیات و عبور از لایه‌های دفاعی هفتگانه امپراتوری ناتو و لایه‌های چهارگانه رژیم صهیونیستی بود. این دانش و علم ایران بود که جهان را به حیرت فرو برد. فناوری‌های نوین و هسته‌ای محصول دانشمندان ایران است و مقام معظم رهبری و ملت و نظامیان و شهدا پرچمدار چنین نظامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته