دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقدیر از پروفسور فرهود در پنل بین الملل همایش سلامت، حکمت و حکمرانی

تقدیر از پروفسور فرهود در پنل بین الملل همایش سلامت، حکمت و حکمرانی
رییس دانشکده بین الملل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و دبیر پنل بین الملل سومین همایش ملی و بین المللی حکمت، سلامت و حکمرانی از حضور اساتید بین الملل در این پنل خبر داد.
کد خبر : 913471

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اسلامی، رئیس دانشکده بین الملل و دبیر پنل بین الملل سومین همایش ملی و بین المللی حکمت، سلامت و حکمرانی اظهار داشت: در این همایش که در تاریخ ۲۹ و ۳۰و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد در خدمت اساتید بین الملل بودیم.

وی افزود: همچنین در این پنل مراسم بزرگداشت پروفسور داریوش فرهود، بنیانگذار و پدر علم ژنتیک ایران برگزار شد.

اسلامی تصریح کرد: مباحثی که در این پنل مطرح شد شامل هارمونی و پزشکی، اخلاق در پزشکی، اتیکس در پزشکی و جوانسازی جمعیت با نگاه به جوانسازی پوست، متابیولوژی و حکمرانی داده‌های سلامت بود.

رئیس دانشکده بین الملل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه گفت: اساتید سخنران این همایش شامل: پروفسور نیرنیا، پروفسور سلول‌های بنیادی و ژنتیک استاد سابق دانشگاه نیوکاسل انگلستان و رییس مرکز بین المللی پزشکی فرد محور آلمان که کتاب ایشان در خصوص متابیولوژی انسان دراین پنل رونمایی گردید. دکتر امید معمارصادقی، متخصص پوست و ایمونولوژی از امریکا و دانشیار سابق دانشگاه نورث وسترن.

سهرابی، متخصص دندانپزشکی اجتماعی از دانشگاه هاروارد امریکا و متخصص ارتودنسی از دانشگاه سیاتل، دکتر الهام فغانی مهر، دکتری فلسفه از دانشگاه MIT امریکا و دکتر مقدسی از دانشگاه شهید بهشتی هر یک مباحث متنوعی را در این پنل مطرح کردند.

وی در پایان اظهار داشت: حضور پررنگ دانشجویان بین الملل و کادر اجرایی دانشکده بین الملل در کنار دانشجویان ایرانی این دانشگاه، از شاخص‌های مهم این پنل بود.

شایان ذکر است در پایان مراسم تقدیر از سخنرانان بین الملل با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران جناب آقای پروفسور خوشدل، دبیران علمی و اجرایی جناب آقایان دکتر علی محمدزاده و دکتر پارسانیا و مدیرکل پژوهش سرکار خانم دکتر نعمتی همراه با عکس یادگاری این پنل انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته