دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام منتظری خبر داد:

کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند با تدابیر ویژه

کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند با تدابیر ویژه
رئیس دیوان عالی کشور گفت: تدابیر ویژه برای کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند در دیوان عالی کشور اتخاذ شود.
کد خبر : 913470

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با اشاره به حضور حماسی آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار داشت: حقیقتاً مردم عزیز ما با حضور حماسی خود در صحنه و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و کسانی که صادقانه خدمت می‌کنند، سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: این حضور حماسی در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، در تاریخ پرافتخار انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد، ان شاء الله خداوند متعال این مردم غیور را برای نظام اسلامی و نظام را برای مردم عزیز نگاه دارد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه این حادثه با همه تلخی‌هایش، برکاتی برای نظام خواهد داشت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های سنگینی برای سربلندی اسلام و تداوم انقلاب داده است و حوادثی همچون جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، حادثه هفت تیر و هشتم شهریور ماه و ترور‌های شخصیت‌ها فرصتی شدند برای اینکه انقلاب گام‌های موثرتری بردارد و در هر کدام از این حوادث قدرت و توانمندی از نظام را به دنیا نشان بدهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در بخش دیگری از سخنانش بر اتخاذ تدابیر ویژه برای کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند در دیوان عالی کشور تأکید کرد.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: کثرت کار و افزایش وارده در دادگاه‌های تجدیدنظر از جمله مسائلی است که موجب می‌شود آرا در این محاکم از اتقان کافی برخوردار نباشد و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته