دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 08:46

قائدی: زنده‌کردن ارزش‌های انقلاب توسط شهید رئیسی دشمنان را خجل‌تر کرد

قائدی: زنده‌کردن ارزش‌های انقلاب توسط شهید رئیسی دشمنان را خجل‌تر کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی ارزش‌های انقلاب اسلامی را زنده کرد و تبدیل به بهشتی دوم شد و این عامل دشمنان ما را خجل‌تر کرد.
کد خبر : 913387

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، خادم‌الرضا شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان و گرامیداشت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم اظهار کرد: با وجود اینکه این اتفاق می‌توانست کشور را دچار مشکل کند با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، اصل قانون اساسی و همدلی مسئولان، نخبگان و مردم شاهد هیچ‌گونه بحرانی نبودیم و این نشان داد که با توجه به در کمین نشستن کفتارها؛ با هوش معنوی بالایی که مردم ایران از آن برخوردار هستند شاهد هیچ‌گونه رفتار هیجانی نبودیم و مردم احساس آرامش کردند.

محمدرضا قائدی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی ارزش‌هایی را زنده کرد؛ بنابراین ایشان به‌عنوان بهشتی دوم نمادی شد و ثابت کرد نباید زود قضاوت کنیم و شاهد این بودیم که روز به روز دشمنان ما خجل‌تر شوند و با انتخاب جدید ادامه‌دهنده راه ایشان باشیم.

وی متذکر شد: مباحث مرتبط با «قانون اساسی جمهوری اسلامی» همواره به‌عنوان یکی از موضوعات مهم مورد بحث در جامعه دانشگاهی و دانشجویی است و با توجه به رخداد تلخ اخیر و پیش‌بینی اینگونه رخداد‌ها در قانون اساسی جمهوری اسلامی که از آن می‌توان به‌عنوان یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد؛ نقطه قوت و اتکای مردم به این قانون برگرفته از تعالیم الهی پررنگ‌تر می‌‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از استادان و رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خواست تا نسبت به طرح موضوع و تشریح اصل ۱۳۱ قانون اساسی به‌عنوان نمادی از مردم‌سالاری دینی و نقش ولایت مطلقه فقیه در شرایط حساس در جامعه هرچه سریع‌تر برای جامعه دانشگاهی به صورت علمی و آکادمیک اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته